The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Päivän extramenot peruttu, ja vietellään ihan kotipäivää, eilen sukuloitiin ja huomena sukuloidaan niin päätettiin et ollaan edes yksi päivä iisisti:)
Mutta nyt kun suunnitelmat muuttu, niin pitäis käydä kaupassa, ja voin rehellisesti sanoo että ei kiinnosta yhtään:unsure:

Mä päätin tilata illemmalla kiinalaista. Samasta syystä.

Jengi on kuitenkin parveilemassa kaupassa kun pelkäävät ruoan loppuvan kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Päivän extramenot peruttu, ja vietellään ihan kotipäivää, eilen sukuloitiin ja huomena sukuloidaan niin päätettiin et ollaan edes yksi päivä iisisti:)
Mutta nyt kun suunnitelmat muuttu, niin pitäis käydä kaupassa, ja voin rehellisesti sanoo että ei kiinnosta yhtään:unsure:
Ei varmasti kiinnosta ! Oli pakko käydä kaupassa kun kissanruuat loppu,paitsi raaka broileri. Hirvee ruuhka.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Lounaasta ei tarvinnu huolehtia tänään . Syötiin eilistä ruokaa,sen verran tein,että lisäsin eilen keitettyihin perunoihin majoneesia ja suolaa,voita ja ruohosipulia oli jo valmiina pottujen seassa :p
 
Viimeksi muokattu:
Söisittekö mämmipizzaa ? :eek::rolleyes::alien:
IL sivuilla oli mämmipizzan ohje
:eek::LOL: mämmiä,vaahtokarkkeja ja juustoraastetta pohjan päälle ja uuniin.:rolleyes::confused:;)
Hyh
 
Mä muuten heräsin ekan kerran klo 7,kävin kissat ruokkimassa ja menin takaisin sänkyyn. Meinasin vähän aikaa torkkua ja nousta ajoissa ylös. Eikä mitä mä nukahin uudestaan ja näin unta että mun työpaikalla kummitteli :D:Dheräsin sitten vasta klo 9
 
Kuulostaa aivan kauhealta.

Sen sijaan pikkunokareita mämmiä, punasipulia, pekonia ja sieniä voisi toimia. Mämmi toisi hieman makeutta ja maltaisuutta. Vähän niinko possupata mis on olutta liemenä.
Jooh,en söisi mämmipizzaa
En mie ite laittaisi mämmiä ollenkkaan pizzaan. Mämmin söisin ihan vaan kerman kanssa
:D
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä