The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Softy
Mulla on maitoa kahvilla kupissani.
Veljekset heittämässä läppää.
Tirpana lähti silmät tuikkien ja iloisesti pulputtaen kaverinsa kanssa uimaan.
Aurinko paistaa.
On kaunista:love:


Mä en saa vaan otettua kulaustakaan nyt alas.

Sille on syynsä mitä en voi enempää avata. Mutta ennen kuin mä tästä poistun pitämään kiinni hurmureistani pikkasen tiukemmin ja lujemmin niin...

Usko minua.
Sinä olet hyvä ihminen. Kaunis, vahvanherkkä, uskomaton. Arvokas juuri tuollaisena hiukan - tai paljonkin - elämän kolhimana ja repsottaen paikattuna. Merkityksellisen tärkeä.
Rakas.

Ja...kun tulee päiviä jolloin tuntuu tukahduttavalta. Sielu jäätyy hauraaksi ja kaiken nielevä pimeys tarttuu tiukasti kiinni. Muista o i k e a s t i silloin - !!! - että et ole yksin. Sinä olet rakas.


Pidä huoli itestäsi. Ole onnellinen. Rakasta niin että tuntuu! Ihan "vain" sen takia koska olet. Sinä:love:

Elämä on kaunis.
Ja lyhyt.
Elä. Nyt.
:(
 
*juoksee jääkaapille ja syö ruoan*
Et sinä voi noin tehdä.
Katsos kun sinulla oli niitä masuongelmia. Olen luotettavista lähteistä kuullut, että lohimedaljongit eivät missään tapauksessa sovi vatsavaivaisille. Eivät myöskään Ellun jääkaapissa odottavat lonkerot eikä punkkupullo.
Sinun terveyttäsi ajatellen on parempi, että minä uhraudun hoitamaan moiset ongelmat pois päiväjärjestyksestä.
Niih!
 
Softy
Et sinä voi noin tehdä.
Katsos kun sinulla oli niitä masuongelmia. Olen luotettavista lähteistä kuullut, että lohimedaljongit eivät missään tapauksessa sovi vatsavaivaisille. Eivät myöskään Ellun jääkaapissa odottavat lonkerot eikä punkkupullo.
Sinun terveyttäsi ajatellen on parempi, että minä uhraudun hoitamaan moiset ongelmat pois päiväjärjestyksestä.
Niih!
Tein jo. Maksasairaus ei estä ruoan syömistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mulla on maitoa kahvilla kupissani.
Veljekset heittämässä läppää.
Tirpana lähti silmät tuikkien ja iloisesti pulputtaen kaverinsa kanssa uimaan.
Aurinko paistaa.
On kaunista:love:


Mä en saa vaan otettua kulaustakaan nyt alas.

Sille on syynsä mitä en voi enempää avata. Mutta ennen kuin mä tästä poistun pitämään kiinni hurmureistani pikkasen tiukemmin ja lujemmin niin...

Usko minua.
Sinä olet hyvä ihminen. Kaunis, vahvanherkkä, uskomaton. Arvokas juuri tuollaisena hiukan - tai paljonkin - elämän kolhimana ja repsottaen paikattuna. Merkityksellisen tärkeä.
Rakas.

Ja...kun tulee päiviä jolloin tuntuu tukahduttavalta. Sielu jäätyy hauraaksi ja kaiken nielevä pimeys tarttuu tiukasti kiinni. Muista o i k e a s t i silloin - !!! - että et ole yksin. Sinä olet rakas.


Pidä huoli itestäsi. Ole onnellinen. Rakasta niin että tuntuu! Ihan "vain" sen takia koska olet. Sinä:love:

Elämä on kaunis.
Ja lyhyt.
Elä. Nyt.
Et ole sinäkään yksin.
Muistahan se itsekin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Et sinä voi noin tehdä.
Katsos kun sinulla oli niitä masuongelmia. Olen luotettavista lähteistä kuullut, että lohimedaljongit eivät missään tapauksessa sovi vatsavaivaisille. Eivät myöskään Ellun jääkaapissa odottavat lonkerot eikä punkkupullo.
Sinun terveyttäsi ajatellen on parempi, että minä uhraudun hoitamaan moiset ongelmat pois päiväjärjestyksestä.
Niih!
Mun punkkuihin ei kosketa:cautious:
Tai niitä siemaillaan porukalla ja sivistyneesti sitte viikonloppuna:ninja:
 
Juuh,hyvä kun kertoi. :)
Juuh,diabetesta sairastavalla on aina suurempi infektioriski,niin piettävä huolta
Tavallaan hyvään aikaankin toi leikaus. Siis kun vaikka sä nytkin syöt (mun mielestä) tosi terveellisesti niin koko kesän ja syksyn voi nauttia tuoreista marjoista ja vihanneksista ja sit on leikkurin tullen koko kroppa valmiina parantamaan syntyneet vauriot.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Tavallaan hyvään aikaankin toi leikaus. Siis kun vaikka sä nytkin syöt (mun mielestä) tosi terveellisesti niin koko kesän ja syksyn voi nauttia tuoreista marjoista ja vihanneksista ja sit on leikkurin tullen koko kroppa valmiina parantamaan syntyneet vauriot.
Jep,ihan hyvä aika olis tuo syyskuu. :)
Noh,useimmiten syön suhtkoht terveellisesti,välillä tulee makeaa syötyä liikaa. :D:oops:
Juuh,kesällä on helppo / kiva syödä terveellisesti ja nauttia ihanista tuoreista herkuista.:p
 
  • Tykkää
Reactions: Softy

Yhteistyössä