The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Nyky Metallica on aivan paskaa. Black albumin jälkeen tullut aivan kauheata ryönää jota ei voi edes musiikiksi edes kutsua.
Hedfield tuli "uskoon" ja kävi kallonkutistajalla liian monta kertaa ja "löysi" itsensä ja alkoi sen jälkeen tekemää vitun paskaa musiikkia.

 
Meidän koira sai kohtauksen. Vein sen eläinlääkäriin mutta se oli jo myöhäistä. Hautasimme sen juuri omaan pihaan. Huomenna ois töitä mutta ei tule uni. Tulee vain itku. Vilma oli 13-vuotias. Sain sen 10kk iässä. En vaan käsitä että se on nyt poissa.
 
Meidän koira sai kohtauksen. Vein sen eläinlääkäriin mutta se oli jo myöhäistä. Hautasimme sen juuri omaan pihaan. Huomenna ois töitä mutta ei tule uni. Tulee vain itku. Vilma oli 13-vuotias. Sain sen 10kk iässä. En vaan käsitä että se on nyt poissa.
Osanottoni ja voimia:(*lämmin halaus*

Tuo on aina yhtä raskas kokemus...olen todella pahoillani:(
 
Huomenta kaikille ja *halaus* (Lauralle).

Mä en tajua, miten ihmiset kykenevät elämään näissä pullotaloissa. Lämmintä on plus kakskytkahdeksan eikä ikkunoita saa auki.

Onko pk-seudulla matkaile jengi koko lomansa niin päissään etteivät hoksaa että on vitun kuuma eivätkä sen tähden tee valituksia? :confused:
 
Mä en tajua, miten ihmiset kykenevät elämään näissä pullotaloissa. Lämmintä on plus kakskytkahdeksan eikä ikkunoita saa auki.
Hui, mulla sekois varmaan pää sellasessa huoneistossa!
Tää mun makuuhuone saattaa lämmetä kesällä pahimmillaan yli 30 asteiseksi (max lämpötila on ollut 32 astetta), mutta ikkunat saa sentään onneks auki ja huoneessa on iso tuuletin....peltikatto ja aurinko porottaa suurimmanosan päivästä just tälle puolelle taloa, tekevät tästä osasta taloa saunan kesäisin.
 
Ei ole enää kuuma!

Istun autossa ja odotan että sade lakkaa.

Ja vitun Forenompaska ei oo vieläkään saanut järjestetyksi sitä kämppää asuinkuntoon. Yhdeltätoista piti luovuttaa edellinen. Kai tästä nyt oikeasti saa vaatia hyvitystä? Eiks?
 
Tirsk.

Mä siis tönötän täällä parkkipaikalla autossa. Viereen parkkeerasi vanhaherra helmenharmaassa autossa jonka kyljessä lukee outback -merkkiä en nyt millään näe. Sit se kaivoi takakontista sienen ja autoshampoopullon ja alkoi sivellä autoon saippuaa. Kai se odottaa sateen huuhtelevan biilin. Mikä toki tapahtuukin. :ROFLMAO:

Pian on ääsmarketin/abcin piha valtoimenaan vaahtoa...
 
Täällä satoi aamulla kuin saavista kaatamalla ja tuuli todella kylmästi, oli pakko laittaa ikkunat kii...harmittaa Suomen kesissä se, että miks sen ilmaston täytyy mennä sateen myötä näin kylmäks aina, vois kai sen vesisateen silleen lämpimästikin niskaan kaataa(n)

Paleltaa varmaan senkin takia etten oo vieläkään syönyt mitään, ei kiinnosta ja mietin muutto asioita ja sitä, että sais jo kaikki kaluset järjestykseen jotta loppuis tää oottelu ja mietiskely.
 

Yhteistyössä