The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tirsk.

Mä siis tönötän täällä parkkipaikalla autossa. Viereen parkkeerasi vanhaherra helmenharmaassa autossa jonka kyljessä lukee outback -merkkiä en nyt millään näe. Sit se kaivoi takakontista sienen ja autoshampoopullon ja alkoi sivellä autoon saippuaa. Kai se odottaa sateen huuhtelevan biilin. Mikä toki tapahtuukin. :ROFLMAO:

Pian on ääsmarketin/abcin piha valtoimenaan vaahtoa...
eix outpäkki ole subaruvitsh?
 
Se satoi vettä:love:!
Ja kasteli hiukset ihan litslätsis-kikkuroiksi, kasteli housut, teepparin, hupparin..kuka oli päästä varpaisiin litimärkänä? Kukakukakuka?!:geek:

Ja - arvaa harmittiko?


:)
Täällä satoi aamulla ja tuuli ihan samalla lailla kun syksyllä...mutta enpäs kastunut lällätiläälää kun olin turvassa sängyssäni:p
 
Täällä satoi aamulla ja tuuli ihan samalla lailla kun syksyllä...mutta enpäs kastunut lällätiläälää kun olin turvassa sängyssäni:p
Siis...*ufopääkkönen*...kun ekaa kertaa koko kesän aikana pikkusenvähäsesti sataa vettä niin sitä ollaan "turvassa sängyssä"?!*haukkoo henkee*o_O:confused:


Amatööri:cautious:



:D - kesä ja kärpäsetitikat. Kesä ja vesisadehikikuumuus.

Ikinämikäänolehyvin.:X3::D
 
Päivää
Johan oli aamu :/
Mun tennarit oli viellä kosteat eilisestä, meinasin laittaa kumpparit,kun iltapäiväksi oli luvattu sadetta. Noh laitoin kumpparit jalkaan,kiristin sivuilta vähän ettei nyt hirveesti lonksu jaloissa. Toisen kumikiristyslenksun sain ok,toinen jäi sitten käteen o_O:unsure::sneaky:
Ei muuta ku kumpparit pois jalasta ja paksut sukat pois ja ehtimään maiharit jalkaan äkkiä ja töihin kävelemään:cautious:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä