The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Itseasiassa niin aattelin tehäkin..tekis mieli ommella sohvalle muutama suurempi ja muhkeampi sohvatyyny:p



Yskiminen ja kurkun selvittäminen tässä on kovempaa, en kerenny kunnolla alottaa hirnumista kun vetäsinkin kahvit väärään kurkkuun ja edelleen sitä täällä yskin:LOL::ROFLMAO:
No ei ois muuten paha rasti ollenkaan:). Äkkiä surauttaa sivusaumat kiinni mieleisellä kankaalla niin a vot(y)!

..jummarran jummarran:ROFLMAO:..mulla on masu kippee. Sun vikas:cautious::love:
 
Noh:rolleyes:ens kerralla sitte muistat että "ai niin,se suutari,räätäli,ompelija"mikä lienee vois korjata:ninja:
Joo niin varmaan tällä päällä:D

Mä tässä muuten ehdin kyyneleitä vuodatella hyvän tovin ja puhua turkkiakin kun multa meni ja hajos ihana nahkareppu ja huomasin etten ite voi sitä korjata(n). Monet kerrat jupatin siitä ääneenkin kunnes tuli se yks kerta kun esikoisen kans olin isossa kaupungissa liikenteessä ja sielläkin jotain huokailin niin - poika sano melkein tavuttaen että miten ois suutari?



Mun ilme oli varmasti valokuvauksellinen:oops::D



Mutta. Reppu on ollu käytössä:)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kokardi65
Hotellilla taas.

Toivottavasti pizzaonlinesta löytyy joku aukioleva pulju ko Eltsun hese tuli koettua ja iltapäiväkahviaikaan. Niillä ei ollut minisalaatteja edes! Ahterista!
Oi ei, jotenki sitä toivois että kun ei etes saa omassa sängyssä nukkua niin olis etes sapuskat kohdillaan. Tai että vois vaikka ite kokkailla ruuat siinä huoneistossa.
Toivottavasti löytyy masuntäytettä(y)
Ja tsemppiä molemmille!
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Elena777

Yhteistyössä