The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Mä olen koko ajan kuvitellut että eilen oli lauantai ja nyt sunnuntai, kunnes mun poika hörähti että nyt on lauantai ja huomenna sunnuntai:cautious::cautious:

Vois vaikka huomenna mennä asunnolle ja jäädä siitä yöks, maanantaina saa kyllä tuotua loput tavarat sinne...täytyy vaan ottaa leipäpaketti mukaan, että on jotain jyrsittävää...ja nektariinit!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Mä luulen yhä että moderointi on täällä vapaaehtoisin voimin toteutettu (niinkuin oli aiemmin ainakin) ja siksi ketjut poistuvat vain ajoittain.
Näin oon itekin aatellu tilanteen ehkä olevan. Hyvä että jotain sentäs tapahtuu mutta...mä oon jo niin täynnä tommosta ihme päänaukomista ja mollaamista kun siihen törmää ketjussa kuin ketjussa. Menee maku. Enkä voi kyllä tajuta sitäkään että on niin paljon kirjottelijoita jotka aivan selvästi vain haluavat härkkiä ja näkevätkin sen jonain viihdearvona.
Mutta se siitä.

Jokos saitte sapuskat:)?
 
Näin oon itekin aatellu tilanteen ehkä olevan. Hyvä että jotain sentäs tapahtuu mutta...mä oon jo niin täynnä tommosta ihme päänaukomista ja mollaamista kun siihen törmää ketjussa kuin ketjussa. Menee maku. Enkä voi kyllä tajuta sitäkään että on niin paljon kirjottelijoita jotka aivan selvästi vain haluavat härkkiä ja näkevätkin sen jonain viihdearvona.
Mutta se siitä.

Jokos saitte sapuskat:)?

Jep. Maku menee eikä tajua.

Mutta katkarapu-valkosipuli-smetanapitsa oli hirmu hyvää. :p
 
Mä luulen yhä että moderointi on täällä vapaaehtoisin voimin toteutettu (niinkuin oli aiemmin ainakin) ja siksi ketjut poistuvat vain ajoittain.
Mä käsitin heidän puheistaan että moden joka heillä työskentelee pitäs olla ihan ammattilainen tai ammattitaitoinen (en muista kumpaa sanaa käytti) eli itte käsitin, että sais palkkaa siitä hommastaan?o_O
 

Yhteistyössä