The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Kaks naapuria otti yhteen, nuorempi nainen ja vanhempi kännikala. Ei mua haitannut, kunnes muksu heräsi siihen meteliin itkien ja paniikissa. Ja huusivat siis ihan makuuhuoneen ikkunan läheisyydessä, Avasin oven ja karjaisin muijat hiljaisiksi.
Terve naapurit, mukava tutustua :devil:
Ei kiva. Täällä joskus räävytään yöllä. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Nonni. Se työmaa on sit taputeltu siihen pisteeseen että tänään nautitaan brandyä.

Ikävä kyllä, juniorikin on yhä täällä, eli töissä ollaan yhä koko vitun ilta. -Siis puheissa. Ja ostetaan kaik vitun nosturit ja autot ja kivisahat ja tullaan niin helvetin rikkaiksi. Ihan vaan tosta tolleen kädenkäänteessä heps.

*huokaus*

Onneksi mä voin notkua seurassanne. :love:
 
Ei kiva. Täällä joskus räävytään yöllä. :cautious:
Tämä oli neljäs häiriö vasta täällä asumisen aikana. On lapsia sekä aikuisia tullut käskytettyä lopettamaan. Kuten tullaan mun oven taakse aiheuttamaan meteliä kepillä lyömällä. Kakara (ei tästä yhtiöstä) sai ottaa äkkiä jalat alle. Ei kaikki taida tietää, että täällä ei asu enää vanhuksia, joita voi kiusata.
Vi....uun mun tontilta :oops:
 
Nonni. Se työmaa on sit taputeltu siihen pisteeseen että tänään nautitaan brandyä.

Ikävä kyllä, juniorikin on yhä täällä, eli töissä ollaan yhä koko vitun ilta. -Siis puheissa. Ja ostetaan kaik vitun nosturit ja autot ja kivisahat ja tullaan niin helvetin rikkaiksi. Ihan vaan tosta tolleen kädenkäänteessä heps.

*huokaus*

Onneksi mä voin notkua seurassanne. :love:
:love:
 
Nonni. Se työmaa on sit taputeltu siihen pisteeseen että tänään nautitaan brandyä.

Ikävä kyllä, juniorikin on yhä täällä, eli töissä ollaan yhä koko vitun ilta. -Siis puheissa. Ja ostetaan kaik vitun nosturit ja autot ja kivisahat ja tullaan niin helvetin rikkaiksi. Ihan vaan tosta tolleen kädenkäänteessä heps.

*huokaus*

Onneksi mä voin notkua seurassanne. :love:
Se on kuule vaan hyvä, että juniorilla on haaveita.
Kyllä tuo vielä ehtii realistiksi muuttua.
 
Nonni. Se työmaa on sit taputeltu siihen pisteeseen että tänään nautitaan brandyä.

Ikävä kyllä, juniorikin on yhä täällä, eli töissä ollaan yhä koko vitun ilta. -Siis puheissa. Ja ostetaan kaik vitun nosturit ja autot ja kivisahat ja tullaan niin helvetin rikkaiksi. Ihan vaan tosta tolleen kädenkäänteessä heps.

*huokaus*

Onneksi mä voin notkua seurassanne. :love:
Mutta ootko kotona jo?
 

Yhteistyössä