The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Uu- lal- lal- laa, tänään Se tuli ja tapahtui:oops:

Ja tuntui hyvältä!

Keltaiset kumpparit jalassa:love:
Koska se satoi vettä! Miljuunia ihunoita sadepisaroita:love:! Ja hiukset meni märiksi kikkuroiksi mutta arvaas vaan että haittasko....


Kesä:)
Kaikilla mausteilla.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Kaks naapuria otti yhteen, nuorempi nainen ja vanhempi kännikala. Ei mua haitannut, kunnes muksu heräsi siihen meteliin itkien ja paniikissa. Ja huusivat siis ihan makuuhuoneen ikkunan läheisyydessä, Avasin oven ja karjaisin muijat hiljaisiksi.
Terve naapurit, mukava tutustua :devil:
Ikävää tommonen metelöinti :( Hyvä kun karjaisit (y)
Täällä on aika rauhallista nykyään. Joskus läheisestä kapakasta kuuluu musiikki liian kovaa ja kännikalat joskus hölisee liian kovaa kotiinmennessä mutta aika harvoin.
:)
Meno on rauhoittunut sen jälkeen ku yksi juoppo kuoli naapurista ja sen avo joutu muuttamaan takaisin omaan kämppään :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Oli mulla sadetakkikin niskassa mutta lähinnä rekvisiittakoristeena kun en mä jaksanu pitää sitä kiinni kunnolla ja huppukaan ei pysynyt paikallaan tuulen takia :)

Oonko mä ikinäkoskaanmilloinkaan kertonu että mä tykkään tuulestakin:love:
Parhaillaankin tuolla ulkona suhisee puita kaarelle taivuttava ja vaahtopäitä tyrskäyttävä tuuli:)....merenrannalla suolaisen tuulen nuuskuttelu on :love:...ja se hiljaista kunnioitusta herättävä arvaamaton silmien edessä pärskyvä meri...:love:

Oonkohan mä jossain entisessä elämässä ollu joku pyöriäinen tai velttooni:oops:...?
 
Mä menin nurkkaan:unsure:

Pitänee ryhtyä keksimään että milläkäköhän mausteilla meinaan vejellä nuita mun tuuli- sammakoitani takasin:notworthy:



Täällä rupes tuulemaan semmosella voimalla että katto vinkuuvonkuu ja turhan isot puut huitovat kohta latvuksineen maanpintaa...hiukan pelotuttaa:unsure::barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä