The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
haukkuvat meidän maskottia suvakiksi
Ei haittaa: paljon mielummin suvakki ko vajakki. Toi on viihdyttävä ketju :D Kukaan ei vastannu mun kysymyksiin mitenkään.

Vaikka fiksuimmat palstailijat on ehkä huomanu et mun 'pakolaiskeskustelu' on keskittynyt mv-lehden kritisoimiseen epäluotettavuutensa vuoksi, enkä mielestäni oo ottanut kantaa itse pakolaisiin tai pakomaispolitiikkaan :D Toiset taas päättelee, että tämä tarkoittaa sinisilmäisyyttä ja pakolaispolitiikan kannattamista. Seems legit.


Oli muuten harvinaisen tympee koepäivä. Pääsin testiryhmään kokeilemaan millasta on tehdä (harjoitus)ylioppilaskoe sähköisesti. Oli aika shaisset aiheetkin, kaikki seitsemän kysymystä oli media-aiheisia. Tyyliin Median valta, eri medioiden uskottavuus/luotettavuus tmv. Kolme tuntia koneella istumista ilman taukoa, piti käyttää vähintään kahta pohja-aineistoa kirjoituksessa (oli viel ihan vammaset aineistotkin). Odotan välttävää arvosanaa, meni ihan vituiks koko paska. Nukuinkin liian vähän yöllä, ja olin kokeessa silmät ristissä ja ihan töttöröö. Saakeli.

Mut poikasen kans on ollu kivaa ko hän tuli kotiin keskiviikkona aamupäivällä :love: Täällä on myrsky, tars lähtee kauppaan ja elatusmaksut on myöhässä. Örgh.
 
...oi että sentään *huokailee ihan haltioissaan ja hattarallisena* :)...mie sain toimia kuskina kahdelle niin makeelle, niin huumorintajuiselle ja nauravaiselle coolille pojalle <3...se riemu ja pilke silmäkulmassa ja läpän heitto!

Ja arvatkaas vaan, miten tuon yhden ilme suli, kun hän sai Viestin....jep, Siltä Tytöltä :)....ihan villinä veikkaan, että Uni- Ukko ei tule tuon velloksen silmiin ihan herkästi..tai jos tulee, niin sitten ne unikuvat ovat mansikkaakin makeammat :)!
 
..jaa, konekin toimii melkein kuin strömsössä eli ei todellakaan ja johan mut oli heitetty uloskin eli:unsure::cautious:...tämä taitaa olla suoraa vihjailua siitä, että perjantain kiintiö hölpöttelyistäni on tässä...










...mutta uhallakin olen riesana sen minkä tekniikka antaa myöten :D

Perjantaita ihmiset!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
Ero on siinä, että sinä olet ihana mutta minä en.

En pysty lapsilleni selittämään masennusta, satoja jallupulloja tai sitä, että äitinne ei enää tykkää minusta. En edes kirjeellä vaikka olisin kuinka sanaseppo.
Ootpas ihana sinäkin :) - herkkä, suuresti tunteva mies (enkä nyt ota vastaan vastaväitteitä).

...eikä kait sitä mennyttä tarvitse sen kummemmin selittelemään lähteä, mutta voisihan se hyvää tehdä sinullekin jäsentää paperille kaikki ne ajatukset ja tuntemukset silloin ja varsinkin nyt, että miltä sinusta tuntuu juuri nyt, että kaipaat ja ikävöit lapsiasi :). Hyvähän se on "ääneen" sanoa, ehkä voi hiuksen hienosti helpottaakin *halaaruttaan uudestaan*...itsehän toki voit päättää kirjoittamisen jälkeen, että lähetätkö kirjeet eteenpäin vai et.

Ei voi koskaan tietää mitä yhteydenotto poikii ellei sitä kokeile. Positiivisesti yllättymisen mahdollisuuskin kun on olemassa :).
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja famipala
taidan pitää omat retroilut tässä ketjussa. :ROFLMAO:
Mun musamaikkani muuten oikeesti ja tosissaan veti herneet nenuun tosta Bät&Ryydistä

Ja ihan ansaitusti koska minäkään en totisesti tahtoisi nimeäni käytettävän halpahintaisen huumorin veturina.

Jos mies suojatiellä kuolleen tytön muistoksi säveltää/sanoittaa tuommoisen, niin siinä on suuret tunteet kehässä ja huumori vitun kaukana.
 
Oi miten ihana tuo mun ukkoni on :love::)Isäntä hommas kaverilta kyydin,että päästiin hakemaan häkki ja tarvikkeet matkahuollosta ja elukka eläinkaupasta sekä maksoi kääpiöhamsterin mun siskonlapsille. (y):love::)
 
Asiankannattaja kyllä sie voit ottaa lapsiisi yhteyttä, vaikka sähköpostilla,tekstarilla tai vaikka vanhanaikaisesti kirjeillä, vaikka lapsilta ei tulisi vastausta, niin oot ainakin yrittänyt ottaa yhteyttä. Koskaan ei tiiä,jos ei yritä. :)
 
Ootpas ihana sinäkin :) - herkkä, suuresti tunteva mies (enkä nyt ota vastaan vastaväitteitä).

...eikä kait sitä mennyttä tarvitse sen kummemmin selittelemään lähteä, mutta voisihan se hyvää tehdä sinullekin jäsentää paperille kaikki ne ajatukset ja tuntemukset silloin ja varsinkin nyt, että miltä sinusta tuntuu juuri nyt, että kaipaat ja ikävöit lapsiasi :). Hyvähän se on "ääneen" sanoa, ehkä voi hiuksen hienosti helpottaakin *halaaruttaan uudestaan*...itsehän toki voit päättää kirjoittamisen jälkeen, että lähetätkö kirjeet eteenpäin vai et.

Ei voi koskaan tietää mitä yhteydenotto poikii ellei sitä kokeile. Positiivisesti yllättymisen mahdollisuuskin kun on olemassa :).
Vain he joita rakastan voivat minua satuttaa.

Muissa tapauksissa olen harvinaisen välinpitämätön.
 
Vain he joita rakastan voivat minua satuttaa.

Muissa tapauksissa olen harvinaisen välinpitämätön.
Näinhän se on, että he jotka pääsevät sisälle sydämeen myös voivat ne kipeimmätkin tunteet herättää. Mutta sitähän se rakkaus on, siinä jyllää ne kaikki tunteiden vuoristoradat nousuineen ja putouksineen - ja kaiken jälkeen jää kuitenkin jäljelle se rakkaus <3 :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä