The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Oi hurja :) - äkkisiltään toi voi kyllä olla taas sitä aamujoikaamista, sitten kun lumi saapuu tänne etelämmäksikin, ja lennonjohtotornihässäkkää kun etsii raappoja ja niitä villasia :D

Mutta onhan tuo jo aikakin viilentyä ja monesti tässä kuussa jo se ensilumi on satanut :)<3
 
Oi hurja :) - äkkisiltään toi voi kyllä olla taas sitä aamujoikaamista, sitten kun lumi saapuu tänne etelämmäksikin, ja lennonjohtotornihässäkkää kun etsii raappoja ja niitä villasia :D

Mutta onhan tuo jo aikakin viilentyä ja monesti tässä kuussa jo se ensilumi on satanut :)<3
Mä luen nyt kirjoitelmiasi siihen tapaan, että sinun ja herra hotdogin välit eivät ole parhaat mahdolliset.

Joten sano, että asiat ovat kunnossa.

Muutoin en saa mielenrauhaa.
 
Tsuferaffi
Voi jumalauta ko pääsis tällä tiedolla ja kokemuksella ajassa taaksepäin ja olisin menny takas rovaniemelle asumaan siinä vaiheessa ko tk.n täti kerto että pullat on uunissa. Olisin vaihtanu sukkana nimee ja numeroo ja menny niin syvälle maan rakoon ko mahdollista, varmistaakseni ettei tartte olla ämpärin kanssa tekemisissä enää ikinä. Helvetin perseen vittusaatana sitä ameeban paskaa mitättömämpää kokovartalokyrpää.
 
Voi jumalauta ko pääsis tällä tiedolla ja kokemuksella ajassa taaksepäin ja olisin menny takas rovaniemelle asumaan siinä vaiheessa ko tk.n täti kerto että pullat on uunissa. Olisin vaihtanu sukkana nimee ja numeroo ja menny niin syvälle maan rakoon ko mahdollista, varmistaakseni ettei tartte olla ämpärin kanssa tekemisissä enää ikinä. Helvetin perseen vittusaatana sitä ameeban paskaa mitättömämpää kokovartalokyrpää.
Jos mä pääsisin ajassa tai tiedossa edes kymmenen vuotta taaksepäin niin antaisin vasemman käteni jos noin halvalla saisin entisen elämäni takaisin.
 
Voi jumalauta ko pääsis tällä tiedolla ja kokemuksella ajassa taaksepäin ja olisin menny takas rovaniemelle asumaan siinä vaiheessa ko tk.n täti kerto että pullat on uunissa. Olisin vaihtanu sukkana nimee ja numeroo ja menny niin syvälle maan rakoon ko mahdollista, varmistaakseni ettei tartte olla ämpärin kanssa tekemisissä enää ikinä. Helvetin perseen vittusaatana sitä ameeban paskaa mitättömämpää kokovartalokyrpää.
jos jutusta ettii jotain positiivista niin sä alat olemaan parempi kiroilussa ja manaamisessa kun raumalainen merimies. (y)
 
jos jutusta ettii jotain positiivista niin sä alat olemaan parempi kiroilussa ja manaamisessa kun raumalainen merimies. (y)
Oon saanu täs 5,5 vuodessa paljon aihetta manata, ja varsinkin viimesen vuoden aikana on joutunu käyttään jo vähän mielikuvitustakin. En siltikään oo keksiny tarpeeks realistista kirousta sille synnytyssalissa pää edellä lattialle viidesti pudotetulle munattomalle mikkihiirelle.
 
Ai niin, pakko muuten soittaa ämpärille tänään vielä uudestaan. Kiitos maksamattomien elatusmaksujen, mulla ei oo varaa ees osallistua tulevan viikonlopun kyydityksiin. Tai on, jos oon tulevan viikon ostamatta meille ruokaa. Saamme sotia siis lisäää ja noin sataprosenttisella varmuudella se henkisesti jälkeenjääny mulkero uhkaa taas olla palauttamatta ellen hae ite.
 
No heiii, sitä saa mitä tilaa :D - se hässäkkä saapui ja iltahepulit samantein :)(y)

Tirpanaprinsessa kotiutui yökyläilyreissultaan - koko viikonlopun oli ipana lietsussa ja voitte vain hyvin heikosti kuvitella sitä sälkätyksen määrää mikä täällä vähän aikaa sitten oli kuultavana naurunkikatusten kera :D<3...siihen sitten meikäläisen keittiönvalloitusoperaatiot pilkkomisineen ja oheissähkäilyineen kaikkineen sekä esikoisen astetta napakammat ohjeistukset ja evästykset, saas nähdä milloin ne tuottavat tulosta....

Mutta - kolmikko kasassa ja tilanteetkin. Ei muuta kuin tunnelmakynttilät kehiin ja johonkin väliin tätä puheentulvaa sanomaan itekin muutamaa sanasta...:)
 
Ai niin, pakko muuten soittaa ämpärille tänään vielä uudestaan. Kiitos maksamattomien elatusmaksujen, mulla ei oo varaa ees osallistua tulevan viikonlopun kyydityksiin. Tai on, jos oon tulevan viikon ostamatta meille ruokaa. Saamme sotia siis lisäää ja noin sataprosenttisella varmuudella se henkisesti jälkeenjääny mulkero uhkaa taas olla palauttamatta ellen hae ite.
..joo, en voi ymmärtää ollenkaan tuon ämpärin tekosia ja ajatteluntynkiä. No, itelleen on lahjakkaasti suota kaivamassa että ei sen puoleen, sehän on vain teille kahdelle - sulle ja pp:lle - vain hyvä juttu :)

Hei, voisitko pyytää pahimman tilanteen yli taloudellista jeesiä vanhemmiltasi :)? Mulla on jotenkin semmonen tutina että varsin sua auttaisivat :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä