The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..joo, en voi ymmärtää ollenkaan tuon ämpärin tekosia ja ajatteluntynkiä. No, itelleen on lahjakkaasti suota kaivamassa että ei sen puoleen, sehän on vain teille kahdelle - sulle ja pp:lle - vain hyvä juttu :)

Hei, voisitko pyytää pahimman tilanteen yli taloudellista jeesiä vanhemmiltasi :)? Mulla on jotenkin semmonen tutina että varsin sua auttaisivat :)
Varmasti auttaisivat, mutta en todellakaan ala lainaamaan rahaa siks, ettei ämpäri hoida elareita ajoissa. Ja jos lain mukaan mun ei edes tarttis osallistua kyydityksiin, saati sitten alkaa lainaamaan rahaa sitä varten.
 
Varmasti auttaisivat, mutta en todellakaan ala lainaamaan rahaa siks, ettei ämpäri hoida elareita ajoissa. Ja jos lain mukaan mun ei edes tarttis osallistua kyydityksiin, saati sitten alkaa lainaamaan rahaa sitä varten.
No en siihen kyydityshommaan ajatellutkaan, että sitä varten lainaisit rahaa vaan siihen että te kaksi siellä pärjäätte tämän tiukan tilanteen yli, minkä ämpäri aiheuttaa...

edit. Mutta kyllä te siellä pärjäätte :) - sä oot sen verran säpäkkä ja kekseliäs nuori nainen :)!
 
Ei se se oo. Se osaa kyl puhua iha suoraan, eikä tarvii kierrellä tai kaarrella. Eilen sen kaa hengasin koko päivän ja yön.

Mut sain mä sen intettyä selville kuka se oli.. Nyt mä en oikeen tiiä mitä mä ajattelisin asiasta :D
Oukkei :)

...eli onkos toi nyt sitten tulkittavissa siten, että siellä vois olla jonkin verran semmoista perhostelushattarallista kutinaa menossa :D...ei muuta kuin rohkeesti kahvittelua kohti :)(y)!
 
Miks tää lainauksiin vastaaminen on tehty näin vaikeaksi (n) :confused:
Jokainen pitää erikseen kopioida jos haluaa monelle vastata.

Keinonahkaiset pitäisi lailla kieltää. Kaikki! Kengät, takit, sohvat...
Ostin tänään kolmet keinonahkaiset nilkkurit :oops:
Yleensä suosin kanssa nahkasia mutta nuo oli niin kivoja ja edullisia että näin kävi. No, kaksien välillä mietin pidänkö toiset vai molemmat, erilaisia kuitenkin :D
Ja ruskeita nuo kahdet mitä mietin, yleensä kaikki ollut mustia. Kolmannet oli mustat.
Nilkkureita ei pahemmin ole, jotain saappaita kyllä on. Nahkasia :)

No ei tietenkään. Mut mää sain itteni päikkäreille ja nukuin yli tunnin :D Oon ny nukkunu yli 8h molempina öinä viikonloppuna, mahtanu iskee se lapsivapaalla kertyny univelka.
@kahvikirahvi
No höh.
Hyvä unet on kuitenkin tärkeitäkin. Tuon kun itsekin hoksais :D

Jos mä olisin kymmenen senttiä pitempi, kymmenen vuotta nuorempi ja edes hitusen komeampi, niin kauanko luulisitte famin kaltaisten naisten kulkevan vapaana? Kolme sekuntia on ylimitoitettu arvaus.

Hittolainen kun ei noit kilsoja saa mittarista pois, eikä senttejä lisää vaikka toivois. Miehen elämää.
:oops:

Älähän nyt murehdi siellä, ei sitä koskaan tiedä milloin Peppi kohdalle tulee :)
Luoja on luonut meistä sellaisia kuin olemme, itse emme sille mitään voi :)

:eek: Not again. *muuttaa kohta nikkinsä joksikin muuksi* :sneaky: :D
Siveyden sipuli olis hyvä (y)

Tai laitan avattareen sipulin kuvan :D

Fami tuntuu tykkäävään, paljonkin.
Vaikka mun nikkini on suklaa, voi silti olla tykkäämättäkin siitä :D
Alkujaan sen piti olla fanipala (suklaata kyllä siinäkin) mutta oli varattu joten tuli famipala :D

muoks. monia muitakin nikiksi kokeilin mutta aina joku niistä oli varattu :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä