The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ois melkein nälkä, mut en tiiä mitä söis. OStin tänään suklaata, niin kai ahmin ne sitten himooni ko ei nyt mitään muutakaan nopeeta ja helppoo oo.
Sä syöt useammin suklaata (ja moni muukin) kuin mä ja väitetään että mä syön sitä ja jopa "uin" siinä tai mitä milloinkin :D

*vaihtaa ihan kohta nikin* :D

Tai ei vaihdakaan kun sitten pitäis tehdä uusi profiilikin :confused:

Sipulinkuva olis kyllä hyvä avatarkuvana :sneaky: (y)

Joskus muistaakseni musta täällä sanottiinkin siveyden sipuli, mihin se on muka hukkunut, ei mihinkään :D
Dee dee kun laitteli niitä vääriä kuviaan :cautious: :D
 
Sä syöt useammin suklaata (ja moni muukin) kuin mä ja väitetään että mä syön sitä ja jopa "uin" siinä tai mitä milloinkin :D

*vaihtaa ihan kohta nikin* :D

Tai ei vaihdakaan kun sitten pitäis tehdä uusi profiilikin :confused:

Sipulinkuva olis kyllä hyvä avatarkuvana :sneaky: (y)

Joskus muistaakseni musta täällä sanottiinkin siveyden sipuli, mihin se on muka hukkunut, ei mihinkään :D
Dee dee kun laitteli niitä vääriä kuviaan :cautious: :D
Tää oli jo kolmas kerta tän kevään jälkeen ko oon ostanu suklaata :D Kauhee herkkuperse. Jäätelö on parempaa, ja pähkinät kans.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tää oli jo kolmas kerta tän kevään jälkeen ko oon ostanu suklaata :D Kauhee herkkuperse. Jäätelö on parempaa, ja pähkinät kans.
Misteri aina mulle vitsailee, että kuinka naiset on niin kovia syömään suklaata etenkin naistenvaivojen aikaan. En oo viittiny kysyä, että mitkäs vaivat sillä on, kun mää en tahdo suklaalevyn jaossa ehtiä mukaan ollenkaan :cautious::ROFLMAO:
 
Sä syöt useammin suklaata (ja moni muukin) kuin mä ja väitetään että mä syön sitä ja jopa "uin" siinä tai mitä milloinkin :D

*vaihtaa ihan kohta nikin* :D

Tai ei vaihdakaan kun sitten pitäis tehdä uusi profiilikin :confused:

Sipulinkuva olis kyllä hyvä avatarkuvana :sneaky: (y)

Joskus muistaakseni musta täällä sanottiinkin siveyden sipuli, mihin se on muka hukkunut, ei mihinkään :D
Dee dee kun laitteli niitä vääriä kuviaan :cautious: :D
Mun kuvat on aina aitoja! Niinkuin tääkin, jonka susta nappasin äsken
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä