The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oon saanu täs 5,5 vuodessa paljon aihetta manata, ja varsinkin viimesen vuoden aikana on joutunu käyttään jo vähän mielikuvitustakin. En siltikään oo keksiny tarpeeks realistista kirousta sille synnytyssalissa pää edellä lattialle viidesti pudotetulle munattomalle mikkihiirelle.
Ja jos ei aina jaksa keksiä ite niin muistathan tämän oivan apuneuvon (y)
http://mummila.net/varasto/vekottimet/combogen/haddock.cgi
 
  • Tykkää
Reactions: kahvikirahvi
Siis tossa viestin jälkeen on napit työkalut ja vastaa. Nii siitä vastaa kun painaa.
Nyt olen vissiin niin tyhmä etten tiedä mitä työkaluja tarkoitat :unsure: :sick:
Jos tarkoitat viestin alapuolella olevia niin mulla lukee raportoi ja vastaa. Jos jotain muuta niin sitten olen pihalla kuin lumiukko talvella :unsure: :D

Oon tietty painanut vastaa ja sitten kopioinut sen tekstin ja siirtänyt seuraavaan laatikkoon jota olen lainannut tai alkanut siihen vastaan jne.
 
Nyt olen vissiin niin tyhmä etten tiedä mitä työkaluja tarkoitat :unsure: :sick:
Jos tarkoitat viestin alapuolella olevia niin mulla lukee raportoi ja vastaa. Jos jotain muuta niin sitten olen pihalla kuin lumiukko talvella :unsure: :D

Oon tietty painanut vastaa ja sitten kopioinut sen tekstin ja siirtänyt seuraavaan laatikkoon jota olen lainannut tai alkanut siihen vastaan jne.
Oisko tarkottanu, et klikkaa useemmasta viestistä vastaus-painiketta niin silleen sais?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä