The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää en ois oikein halunnu älypuhelinta eka. Sit tein sen virheen et ostin nokian, ja sehän vaan vahvisti ajatusta niitten surkeudesta.
Nyt on iphone ja tää on ollu ihan kiva, mut seuraavaksi ajattelin et jos samsung. Ja hyvin oon tottunu. Eli niin kuin ystäväni mummolla oli tapana sanoa;
Rohkeasti rohkeasti, käsi pimppaan vaan! :ROFLMAO:
Mullakin oli hetken nokia ja hyi.
Nyt ollut iiluuri josta tykännyt.
Muita merkkejä en välttämättä haluaisikaan vaikka niissäkin on hienoja. Muissakin merkeissä kuin samsungeissa.
 
Mul oli kans Lumia en kauheesti tykänny ja sit kloppi onnistu hajottaa sen nii oli pakko hankkia uus. Nyt mul on reilu puol vuotta ollu tää Samsung ja tykkään kyllä. Mä päätin jo aikoja sitten että mulle ei tuu yhtää ii-vehjettä niiden pienten lasten takia jotka niitä pikkukäsin vääntää ja päätös on pitäny ja tulee pitämään. .
 
Iltaa. Huokaus :notworthy: Olen pohtinut ja päädyin tänään peruuttamaan osallistumiseni opintojen valintatilaisuuteen. En voi allokoida niin paljon aikaa tälle, mitä se vaatisi. Väärin viedä paikka joltain, joka ehkä kiihkeästi haluaisikin opiskelemaan. No hard feelings, toivottivat tervetulleeks myöhemmin, jos vielä kiinnostaa. Että se siitä uravaihdoksesta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä