The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko kukaan tiputtanut puhelintaan vessanpönttöön?


Itse en ole mutta tuli vain mieleen kun jotkut siinäkin onnistuu.
Käyttäjien puhelimet käyvät mitä hassuimmissa paikoissa: meret ja järvet, juomat, vessat, tunkiot, pesukoneet, hiki, joku eläin pureskeli rikki, leivänpaahdin, auto ajoi yli (nastarengas jättää kivat jäljet) ja nämä niiden normaalien oops, putos lattialle tilanteiden lisäksi ja lapsi rikkoi.
 
Onko kukaan tiputtanut puhelintaan vessanpönttöön?


Itse en ole mutta tuli vain mieleen kun jotkut siinäkin onnistuu.
Nöyp, en oo eikä oo velloksetkaan, vaikka tilannealttiutta siihenkin suuntaan on ollut ja on yhä havaittavissa :D...sen sijaan meiltä on yksi känny löytynyt parin päivän etsimisen jälkeen ulkoa ämpäristä missä on ollut vettä...ja senkin lillumisen jälkeen toimi vallan moitteettomasti :)!

Illantynkää tässä vaiheessa jokaiselle :)
 
Onko kukaan tiputtanut puhelintaan vessanpönttöön?


Itse en ole mutta tuli vain mieleen kun jotkut siinäkin onnistuu.
entinen työkaveri onnistu siinä kun piti työluuria tissiliiveiussään. :sick:
onneks siitä luurista päästiin kun tuo kumarteli pöntön lähellä, sinnehän se sukelsi.
aina oman vuoron alkaessa piti pyyhkiä luuri käsidesillä. :ROFLMAO:
 
Awwww...siellä on kuulkaas ulkosalla aivan ihunainen tumma samettitaivas missä miljoonia pikkusia tähtösiä kimaltelemassa <3...ja hintsusti pakkaselta ja lumihiutaleiden aavistukselta tuoksuva keli <3

Mutta. Ei hätiä mitiä - villasukat ovat IN :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mulla oli kauan sitten semmonen eeriksonni missä antenni oli kun ankanpyrstö, iskun ja vedenkestävä malli.
se sukelsi jäähdytysnesteastiaan, pelkkä huuhtelu ja taas toimi. jäi pakettiauton katolle joka oli nosturilla. joku keksi nostaa auton ylös kattoa vasten, sisäkaton levyssä puhelimen näkönen lommo mutta luuri vaan toimi hienosti. muitakin puhelimelle kohtalokkaita kolhuja tuo sai käyttäaikanaan. taisin vaihtaa vanhentuneena johonkin nykyaikasempaan.
 
Eww, mää en kyllä pitäs ku korkeintaan omaa puhelinta rinuleissa :confused: Jos sitäkään.
Juuei, ei olis meikäläisen säilytyspaikka myöskään...mä unohtaisin alta nanosekunnin että missä se kapula luuraileekaan:barefoot: enkä varmaan etsintäkouhotuksistani huolimatta löytäisi sitä koko päivän aikana kuin vasta silloin, kun olen kylppärissä suunnitteilla suihkuun siirtyminen...ja *plumbs*..kato, vessanpytyssäkö se luurimus olikin:eek::D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä