The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tai hiusmurtuma rintalastassa tmv. Voi hyvin olla mahdollista ja just yskimisisestä voi tulla.
Mulla on kuulemma (no niin se kiropraktikkokin toki väitti) fasettilukko rintarangassa ja sen takia tulehtuneita lihaksia sekä selässä että rinnan puolella.

Diagnoosi siis selkeä ja kahdelta taholta sama, mutta kukaan ei osaa kertoa MISTÄ se tuli ja mitä siis pitää olla tekemättä tai tehdä, jottei se tulisi uudestaan.

Syvältä.
 
Mulla on kuulemma (no niin se kiropraktikkokin toki väitti) fasettilukko rintarangassa ja sen takia tulehtuneita lihaksia sekä selässä että rinnan puolella.

Diagnoosi siis selkeä ja kahdelta taholta sama, mutta kukaan ei osaa kertoa MISTÄ se tuli ja mitä siis pitää olla tekemättä tai tehdä, jottei se tulisi uudestaan.

Syvältä.
No on kyl perseestä :/ Kaikki tollaset mihin ei löydy syytä nii on perseestä.
 
vierailija
Mulla on kuulemma (no niin se kiropraktikkokin toki väitti) fasettilukko rintarangassa ja sen takia tulehtuneita lihaksia sekä selässä että rinnan puolella.

Diagnoosi siis selkeä ja kahdelta taholta sama, mutta kukaan ei osaa kertoa MISTÄ se tuli ja mitä siis pitää olla tekemättä tai tehdä, jottei se tulisi uudestaan.
Syvältä.
Auttaakos toi:unsure:
Round 3: Fasettilukon avaaminen itse + pienen rintalihaksen venytys
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä