The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ei vaan, hyvähän se on käydä tohtorissa ja hyvällä tuurilla sieltä saattaa saada jopa jotain apuja
No tosta avun saamisesta voi olla montaa mieltä, mitä mä siellä ton selän takia oon rampannu, toki siinä on kyllä työnantajankin vikaa jonkun verran. Mut tää kipu tosin on vähän eri, kai ne jotain tutkimuksia siellä sitte tekee. Toivottavast selvii ainaki jotain.
 
No tosta avun saamisesta voi olla montaa mieltä, mitä mä siellä ton selän takia oon rampannu, toki siinä on kyllä työnantajankin vikaa jonkun verran. Mut tää kipu tosin on vähän eri, kai ne jotain tutkimuksia siellä sitte tekee. Toivottavast selvii ainaki jotain.
tarkotinkin että jos hyvä tuuri käy, oon kuullu puhuttavan että jollakin olis joskus käyny
 
tarkotinkin että jos hyvä tuuri käy, oon kuullu puhuttavan että jollakin olis joskus käyny
Joo mäkin oon kuullu juttua, mutta kauheesti ei oo kehumista. Toki lääkärit varmaa enempi tekis, jos työnantajapuolelta tultas vähä enempi vastaa. Ettei välttist voi pelkästää niit lääkäreit syyttää. Ne ois mut magneettii laittanu jo, mutta ku kukaan ei maksa sitä, nii...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä