The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No, lähti ja lähti, mielestäni lähti vain puoliksi. Selittävät, että uudistuksen myötä profiili poistuu, mutta avatar jää näkyviin, mutta arvelen, että eivät vain osaa poistaa sitä. Sitä ei mainita missään, että profiilin poisto voisi olla syynä porttikieltoon. Sehän kannattaisi lukea säännöissä. :D
Silti se näkyy ainakin vielä siinä sun kuulemma täällä plussalla on aina jäänyt avatar näkyviin ketjussa.
 
Mä luin ekaa kertaa noi keskustelun säännöt.

Siellähän kielletään melkein kaikki. Häiriköillekään ei saa vastata etteivät innostu häiriköimään lisää. Ton mä linkitän aina vastaisuudessa kun joku aukoo päätään...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ohjeita keskustelijoille:

3. Älä omi muiden nimimerkkejä. Älä hauku muita keskustelijoita, vaikka olisit eri mieltä.
4. Ei rasismia, kiroilua tai muita asiattomuuksia. Älä rohkaise häiriköitä :D reagoimalla heidän viesteihinsä.

Näitä ei täällä koskaan tapahdukaan :whistle:

Harvemmin on vissiin modet viestejä moderoineet.
Harvemmin vissiin enää mitään poistellaankaan.

7. Jos viestiäsi moderoidaan jälkikäteen, syy löytyy useimmiten näiden ohjeiden noudattamatta jättämisestä. Käyttäjälle asetettu käyttökielto keskusteluihin saattaa myös tulla viiveellä ylläpidon/toimituksen toimesta. "Banninkierrosta" asetetaan uusi banni tarpeen mukaan.
8. Toimituksella on oikeus muokata tai poistaa lähetettyjä kirjoituksia parhaaksi katsomallaan tavalla


Tosin eilen siellä oli mode kirjoittanut että käyttäkää sitä rapotoi nappulaa.
 
Laitetaas tännekkin mun autonmyynti-ilmoitus jos jotakuta kiinnostais uudenkarhea pirssi kohtuullisen halvalla:


"Myydään. Ilmoittaja epek. Ilmoitus jätetty 26.11.2015 klo: 20:27.
Toyota Camry 2012 2.2L bensa automaatti. Hinta 5600e
Ilmastointi, nahkasisusta, ajotietokone, alumiinivanteet, neliveto, automaattivaihteisto, sähkösäätöiset penkit, valoautomatiikka, tupakan tumppeja lattialla, plyyshisisustus, vakionopeussäädin, abs, sutimisen estojärjestelmä, ajonvakautus, pysäköintitutka.

Lähes uusi, vasta sisäänajettu auto. Juuri katsastettu eilen ilman moitteita, katsastusmieskin kehui hyvää maalipintaa ja ruosteettomutta. Rahanpuutteen vuoksi nyt halvalla.
Tosiostaja soittaa! Kauppasumma mieluiten etukäteen tilille!



























Alla ilmoituksesta "unohtunut" kuva autosta
 
Päi ja vää.

Sarjassamme asioita joita en kannata. Juostenkusten tekeminen tai ”piiloonhan toi jää, mitä vitun välii"- tekeminen.
Onhan tullu ryömittyä tää päivä rossipohjassa. Kutsutaan myös nimellä tuulettuva tai ryömintätilainen alapohja. Jos toi olis alunperin tehty kunnolla, niin siellä ei nytkään olis mitään syytä edes käydä. Ja jos tarttis käydä, niin siellä mahtuis käymään ja tekemäänkin jotain.

Siin rakennusvaiheessa nimittäin on aikas helppoa ja halpaa kattoa, et joka paikkaan jää vähintään konttauskorkeus ja nakella rakennusjätteet kivijalan ulkopuolelle, ennen kuin alkaa lyömään alapohjaa umpeen. Kolkytä vuotta myöhemmin se on sit hankalaa ja kallista.

Ja itteä vituttaa tehdä jotain joka ei hirveesti auta. Voin toki ryömien poistaa sieltä mätänevää lankunpätkää mut en pääse käsiksi paikkoihin joihin mahtuu vain hiiri. Jos multa kysyttäis, niin ekaks tilaisin paikalle hiekkaimurin ja ottaisin alkuun edes pari kuorma- autollista hiekkaa pois. Sen jälkeen funtsisin, et tartteeko tuuletuksen parantamiseksi enää muuta tehdäkään.

Mut multa ei kysytä. Suunnitelmat on tehty ja urakat on sovittu. Mulle maksetaan ryömimisestä. Mikäs siinä, sen taidon mä opin ennen kävelyä, nykyään vaan en ole enää niin notkea.

En yhtään ihmettele, et isäukko pyysi mua hätiin.
Jos siellä mätänee ja homehtuu tavaroita niin niiden poistaminen ei poista todellista ongelmaa mikä on riittämätön tuuletus alapohjassa.
Tai ongelma voi tietenkin olla vesikaadoissa jos vesi jää seisomaan talon alle, vaikka metrin syvyyteenkin mutta kuitenkin. Salaojitus siinä tapauksessa tekemättä tai huonosti tehty. Tosin jos tuuletus alapohjassa on kunnossa voi olla vaikka lammikon päällä se talo.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä