The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aha :oops: pitää vissiin selailla taaksepäin.
No, mikäli vanhat merkit paikkansa pitää niin lisää päivityksiä on luvassa taas piakkoin. Viikolla yleensä tulee hieman kuljettua ja olen oppinut pitämään muovikassia taskussa.
Viikonloppuisin taas en just koskaan käy missään tai ainakaan nurkkabaaria kauempana, niin silloin kokoelmat ei pääse karttumaan.

Sormusten herran soisin löytäväni. Omani on vanhalla kototönöllä enkä mä sitä sieltä viitti ottaa kun se on siellä lasteni saatavilla.
 
Kolmisen vuotta sitten ripustin kapulat narikkaan ja tuumin, että ei enää. Kilsat täynnä.

Ja mitä mä olen tehnyt taas tänäänkin? Kuolannut "myydään rummut"- ilmoitusten perään. Onneksi ei o liikaa rahaa.
Mulle on joskus sanottu että ihmisellä ei voi olla liikaa rumpujuttuja kun kysyin miksi niitä telineitä ja peltejä ja kalvoja ja polkimia ja ja ja pitää olla niin perkeleesti
 
Kolmisen vuotta sitten ripustin kapulat narikkaan ja tuumin, että ei enää. Kilsat täynnä.

Ja mitä mä olen tehnyt taas tänäänkin? Kuolannut "myydään rummut"- ilmoitusten perään. Onneksi ei o liikaa rahaa.
ikinä ei ole liian myöhäistä. minäkin ripustin hokkarit naulaan kauan sitten. oli mahtavaa lyödä kamat päälle ja käydä pelaamas lätkämatsi vuosien jälkeen. toivottavasti tänä keväänä taas.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä