The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en oo vielä päässy tohon super-fiilikseen. Usein tuntuu et mä vaan rämmin tietämättä mitä oon tekemässä, mut ihan hyvin nää asiat on tästä suttaantunu aina. Jos sen pääsykoetehtävän onnistun suttaamaan niin sit nostan itelleni hattua.
Sitähän tää elämä on, rämmitään ja yhtäkkiä huomataan että jokin onnistui.

Mut kyllä sä oot super. Kaikista paskaämpäreistä huolimatta kasvatat upeaa poikaa, hoidat koulun, ehdit keskittyä myös itseesi harrastamalla. Mä en rehellisesti sanottuna tiedä oisinko kyennyt samaan jos oisin ollut tuossa tilanteessa.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
tsuferaffi
Kokeiles Porissa ajamista. Koko kaupunki taitaa olla yhtä yksisuuntaista. Oli hiukan hämmentynyt olo siellä :unsure:
Just muutama viikko sitten kävin iskän kans ajelemassa Porin keskustassa. Ei ahistanu yhtään. Edes mun suuntavaistolla ei voi eksyä siellä pahasti ko se on niin pieni kaupunki, täynnä ykssuuntasia tai ei :D En tie paniks merkille, mut siel ei taida olla ees liikennevaloja ko kahdella tai kolmella kadulla. Keskustassa siis.
 
Tsuferaffi
Sitähän tää elämä on, rämmitään ja yhtäkkiä huomataan että jokin onnistui.

Mut kyllä sä oot super. Kaikista paskaämpäreistä huolimatta kasvatat upeaa poikaa, hoidat koulun, ehdit keskittyä myös itseesi harrastamalla. Mä en rehellisesti sanottuna tiedä oisinko kyennyt samaan jos oisin ollut tuossa tilanteessa.
No ihan varmana olisit, säähän oot Bitch isolla beellä.

Ja harrastuksesta saan kiittää yhtä ystävää, ko hän itse tarjoutui olemaan lapsenvahtina et mää saisin jotain omaa tekemistä :love::love:
 
Päivää the kettinkiin.

Asiat hoidettu ja kauppareissukin tehty.

Niin ja...
Karttunen - Valkoiset perheet punaisten puristuksessa 1918
Åsa Larsson - Aurinkomyrsky
Megan Hart - Menneisyyden tarina
ja sit Kiireisen keittokirja. Vaik ei mulla koskaan ole kiire.
 
Yksi eilen sairastanut tuli eli vajaus on vain 4/12. Yhtä kyllä kolottaa, ahistaa ja vituttaa niin että se on luultavasti loppuviikon pois. Ensi viikolla on lomalla joten saa kivan pitkän loman kun nyt sattuu sairastumaan
Mulla oli aikanaan iäkkäämpi kollega (pari vuotta eläkkeeseen) joka joulukuussa kiroili sitä, kun oli viikko lomaa pitämättä, edessä joulunpyhät ja vuoden 60 sairaspäivästä "käyttämättä" vielä kolme. Ja päiviä on niin vähän, että ei ehdi sairastamaan kuin kaksi päivää. Joten sinä vuonna oli mielestään päivän liikaa töissä.
 
vierailija
Mulla oli aikanaan iäkkäämpi kollega (pari vuotta eläkkeeseen) joka joulukuussa kiroili sitä, kun oli viikko lomaa pitämättä, edessä joulunpyhät ja vuoden 60 sairaspäivästä "käyttämättä" vielä kolme. Ja päiviä on niin vähän, että ei ehdi sairastamaan kuin kaksi päivää. Joten sinä vuonna oli mielestään päivän liikaa töissä.
Jumankekka, onks julkisella puolen enempi sairaslomia mitä paperitehtaalla?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä