The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ainakin on nyt hyvin pehmustettu olo :alien:
Sitä se tietää, kun aamulla ei saa syödä ja juoda ja koko päivä onkin sitten sekaisin. Veret tuli laskettua onnistuneesti kuitenkin ja paasto piti (y)
Oi, sulla on ollut rankemmanpuoleinen kaynnistys paivaan...sa kavit luovuttamassa vertako? Tai jos muuta, niin sitten hyvia tuloksia vain :)...

Ja pehmeet touhuu on niin ihunaa :)...!
 
Verenottajatäti oli ihmeissään, kun sanoin että iske tohon sivulle vaan. Hän meinasi tökötä neulalla keskelle taivetta. Hyvin sieltä sivulta tulikin, totesi sitten.
Verenluovuttaja tietää.
Sulla on hyvin kokemusta,mistä kannattaa kokeilla. :D
Mä kerron aina verenottajalle,että oikeen käden suoni saattaa lähtee karkuun,niin monta kertaa kokenut sen.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Sulla on hyvin kokemusta,mistä kannattaa kokeilla. :D
Mä kerron aina verenottajalle,että oikeen käden suoni saattaa lähtee karkuun,niin monta kertaa kokenut sen.
..ja ma sanon aina etta ihan sama kummasta kapalasta otat ja mista kohtaa, varaudu koukkuamiseen ja ronklaamiseen, koska just tossa tuntuva suoni ei suinkaan ole siina silloin kun neulalla pistaa aiot...:D

Ei ole kylla ollutkaan eli mulla on semmoset ylivilkkaat suonentekeleet...mutta tuurillaan ne laivatkin...:)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Njooo...vissiin aika usein on liikenteessa tota maanantaikirkkovenetta muttamutta...:) joka paiva on hjuva paiva(y), maanantaikin - korkkaahan se aivan uuden upean viikon!
Kirkkoveneissähän ei sinänsä ole mitään vikaa. Niiden piirtäjät vaan yleensä eivät osaa piirtää.

Mutta älä älä koskaan tarjoa minulle ihastuttavaa positiivisuuttasi ainakaan maanantai- aamuisin. Ainakaan ennen pannullista kahvia.
 
:cautious: Aamulla Turkuun ajaessa kuulin radiosta kun Jaajo sanoi, että esiintyvä taiteilija tuntee usein koti-ikävää ja huonoa omatuntoa ja mielellään tuo matkoilta rakkaalleen jonkun pienen tuliaisen, kuten korun tai laukun, osoittaakseen että koti oli mielessä tien päällä (kyseessä siis Kari Tapion jäämistön huutokauppa).

Sanoin tosta ukkokullalle niin se totesi että mitä sä valitat, viimeksi sait Maxi-Tuplan
 
Kirkkoveneissähän ei sinänsä ole mitään vikaa. Niiden piirtäjät vaan yleensä eivät osaa piirtää.

Mutta älä älä koskaan tarjoa minulle ihastuttavaa positiivisuuttasi ainakaan maanantai- aamuisin. Ainakaan ennen pannullista kahvia.
:barefoot::oops:...no, meikalainen kun pannukahvit laittas maanantaina tulemaan, niin...siina ois muuten postitiiviset kommentit aika hiien kaukana:sick::D:alien:
 
:cautious: Aamulla Turkuun ajaessa kuulin radiosta kun Jaajo sanoi, että esiintyvä taiteilija tuntee usein koti-ikävää ja huonoa omatuntoa ja mielellään tuo matkoilta rakkaalleen jonkun pienen tuliaisen, kuten korun tai laukun, osoittaakseen että koti oli mielessä tien päällä (kyseessä siis Kari Tapion jäämistön huutokauppa).

Sanoin tosta ukkokullalle niin se totesi että mitä sä valitat, viimeksi sait Maxi-Tuplan
...oh..tuliko tahan nyt sita TMIta...etta kylla Misteri tietaa etta Pitsinen on tuplaa vailla...:barefoot:...joh, lahden tasta kuorimaan omppua:alien:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä