The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Menikö juttu niin pipariks (hihihi), ettei siitä sais ees satunnaista leikkitoveria pahimpiin hetkiin?
No ehkä se sit tarkotti sitä kun sano että haluis silti olla edelleen yhteyksissä...No joo,oli miten oli mut mää tykkäsin siitä ihan oikeesti et jos ei mua haluu niin en mä sen kans rupee mitään leikkimään.se satuttais vaan kun toivoisin kuitenkin kokoajan et....Joo ei pysty.
 
No ehkä se sit tarkotti sitä kun sano että haluis silti olla edelleen yhteyksissä...No joo,oli miten oli mut mää tykkäsin siitä ihan oikeesti et jos ei mua haluu niin en mä sen kans rupee mitään leikkimään.se satuttais vaan kun toivoisin kuitenkin kokoajan et....Joo ei pysty.
Toi on kyllä paskin tilanne!

Mä jäin kerran silti roikkumaan ja sain, joo, muutaman kerran hiivatin hyvää seksiä mutta onneksi kyseinen mies löysi sit jonkun jonka kanssa aloitti ihan oiken suhteen ja mä jäin kokonaan ilman. Ja tajusin mennä eteenpäin.

Olisin kai ihan palasina ellen ois tullut jätetyksi.

"panokaverius" toimii vain kun kumpikaan ei ole ihastunut saati rakastunut.
 
Toi on kyllä paskin tilanne!

Mä jäin kerran silti roikkumaan ja sain, joo, muutaman kerran hiivatin hyvää seksiä mutta onneksi kyseinen mies löysi sit jonkun jonka kanssa aloitti ihan oiken suhteen ja mä jäin kokonaan ilman. Ja tajusin mennä eteenpäin.

Olisin kai ihan palasina ellen ois tullut jätetyksi.

"panokaverius" toimii vain kun kumpikaan ei ole ihastunut saati rakastunut.
tunteet on ihan yliarvostettuja, kyllä pelkän seksin pitäs riittää
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä