The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi muuten ois paska tilanne.

Mun mies saa vaikka ruoskia mua mutta avarista tulisi oitis ero.
Samoin, jos mä haluaisin potkia munille.

Onneksi voi löytää justiinsa passelin puolison niin saa tehdä oman kanssa mitä mielii.
ei kaikilla taida olla ihan niin paljon valinnanvaraa että sais justiinsa täydellisen

reaalimaailmassa joutuu joustaa jonniinverran
 
arvaa kauan mulla olis menny että olisin saanu sata kaatoa?

10p vihje: oon surkee iskijä
eikä meistä kukaan oo seppä syntyessään tai expertti flirtissä..mä ainakin olen kaikessa viattomuudessani niin ujokin vielä etten ees tiiä mitä se sellanen iskijä on..

oho, pikkarit putos...hetki pien...kuinkas ne nyt näin :barefoot::barefoot:
 
Mä tunnen paljon miehiä, eikä kukaan niistä oo koskaan sanonu, et ois epämiehekäs olo jos muija tulee iskemään. Onks tää joku naisten harhaluulo vai voisko joku kakslahkeinen vahvistaa tän? o_O
mä tunnen miehiä jotka kokevat, että nainen joka iskee heitä ja tekee sen jotenkin liian rohkeesti on agressiivinen...he kyllä tykkäävät sellasista ujommista iskevistä naisista enemmän, mutta eivät sellasista ketkä antavat itsestään mielikuvan jossa ovat käsi miehen haaroissa suurinpiirtein ja naama naamassa kiinni :D
 
mä tunnen miehiä jotka kokevat, että nainen joka iskee heitä ja tekee sen jotenkin liian rohkeesti on agressiivinen...he kyllä tykkäävät sellasista ujommista iskevistä naisista enemmän, mutta eivät sellasista ketkä antavat itsestään mielikuvan jossa ovat käsi miehen haaroissa suurinpiirtein ja naama naamassa kiinni :D
No mut tommonen lähestymistapa nyt on tahditonta käytöstä keneltä tahansa, sukupuolesta riippumatta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä