The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
huomenta *piiiitkä haukotus+venytys*
kahvi on ihan just tulossa:coffee:
tänään oiskin tiiossa yhtä sun toista menemistä ja tulemista joten ohan se ihan asiaa herätä ja alkaa valmistautua taas uuteen päivään :)

yöllä soi unessa tää piisi taustamusiikkina:coffee::love:
:love:
ei mittää hajua ees että minkä takia kun unikin oli niin tylsä ja sekava:cautious:...olin muka jossain kaupassa shoppailemassa, tpaiassa ja sukat jalassa:alien: enkä löytänyt mitään hyvää vaatetta ees:cry::cry:
 
Huomenta!

Mä näin unta uudesta keksinnöstä. Sellaisesta pienestä nappulasta joka laitetaan vessanpytyn vesisäiliöön, odotellaan etä se sulaa ja alkaa vaahdota ja sit tiskiharjalla pestään säilö -helposti- puhtaaksi.

Ehkä maailman turhanpäiväisin ja tylsin uni. Ois kannattanut vaikka valvoa!
 
Huomenta!

Mä näin unta uudesta keksinnöstä. Sellaisesta pienestä nappulasta joka laitetaan vessanpytyn vesisäiliöön, odotellaan etä se sulaa ja alkaa vaahdota ja sit tiskiharjalla pestään säilö -helposti- puhtaaksi.

Ehkä maailman turhanpäiväisin ja tylsin uni. Ois kannattanut vaikka valvoa!
miks tiskiharjalla. o_O
 
apua mikä muhun on menny kun en keksi mittää muokattavaa tähän :D
Huomenta!

Mä näin unta uudesta keksinnöstä. Sellaisesta pienestä nappulasta joka laitetaan vessanpytyn vesisäiliöön, odotellaan etä se sulaa ja alkaa vaahdota ja sit tiskiharjalla pestään säilö -helposti- puhtaaksi.

Ehkä maailman turhanpäiväisin ja tylsin uni. Ois kannattanut vaikka valvoa!
mutta toihan ois hyvä keksintö :)
mä toivon ja ootan että millon suomessa aletaan tehdä samanlaisia wc pyttyjä kuin mitä japanilaiset on keksineet...eli että käytettäiskin pytyissä uudestaan tiski/pesuveet..sillai säästettäis pohjavesiä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0 ja ruuttis
vierailija
Huomenta!

Mä näin unta uudesta keksinnöstä. Sellaisesta pienestä nappulasta joka laitetaan vessanpytyn vesisäiliöön, odotellaan etä se sulaa ja alkaa vaahdota ja sit tiskiharjalla pestään säilö -helposti- puhtaaksi.

Ehkä maailman turhanpäiväisin ja tylsin uni. Ois kannattanut vaikka valvoa!
Älä välitä, unet ovat hallusinaatioita, ei ne ole totta.
 
apua mikä muhun on menny kun en keksi mittää muokattavaa tähän :D

mutta toihan ois hyvä keksintö :)
mä toivon ja ootan että millon suomessa aletaan tehdä samanlaisia wc pyttyjä kuin mitä japanilaiset on keksineet...eli että käytettäiskin pytyissä uudestaan tiski/pesuveet..sillai säästettäis pohjavesiä(y)
No sit ois järkeäkin pestä sitä säiliötä välillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
taitaa suomessa olla vesi liika halpaa, täällä kylmä våda on reilu euron kuutio
Vesi on täällä ainakin pirun halpaa. Mut jätevesimaksu kolminkertaistaa sen oitis.

Tossa "kesämökkikämpässä" maksettiin vain vedestä eikä ollut suihkua. Maksoi vuodessa reilut neljäkymppiä.

Saas nähdä, millainen lasku nyt paukahtaa kun on jätevesimaksut myös sekä suihku.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä