The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mitä se hyödyttää kirjoitella harmaana? Jos jotkut joistain asioista selän takana puhuu, tuskin ne niitä näistä kirjoituksista täällä ottavat vaan "henkilökohtaisista" asioista. Oli ne sitten yksäreissä, facessa, watsupissa, livenä tai muualla kerrottuja. Jokainen varmaan itse tietää kenen kanssa on ollut yhteyksissä ja miten sen on tehnyt.
noku kerta muutki niin minäkii..ei kai tästä mitään hyötyä ookaan :( mutku mä haluan että ihmiset lakkaa riitelemästä ja tulisivat takas!!! oon itekin valmis antamaan anteeks ihan kaiken, ihmiset mokaa suuttuessaan ja sanoo mitä mieleen tulee...ei se maailmaa kaatanut oo ennenkään!! :barefoot:sitä paitsi mulla on ikävä yhtä mököttäjää:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Siis Ketjun sisäpiiri on riitautuneet keskenänsä, eli

Krut
Päätön
Boobis
Bitch
Elena777
Kyöpsis

Ainakin, en muista loppujen nimiä. Siis ne jotka ei ole enään mustina ketjussa.

Eli ei mitään huolestuttavaa, diivat voiki siellä diivailla hetken harmaina.
Oho :eek:. Jommosen sekasin olen ollut vissiin kuumepäissäni viime päivinä kun en edes tiedä riitautuneeni :notworthy:. Enkä tiedä koskaan kirjoittaneeni harmaana tähän ketjuun sen jälkeen kun nimimerkin loin.

En edes tiedä mistä on kyse, mutta jos joku on oikeasti kertonut kolmannelle osapuolelle jotain mitä Krut on luottamuksella kertonut, niin on vaikea ymmärtää miksi joku on toiminut toisin. Ihmisiin pitäisi voida luottaa ja sitä luottamusta pitää kunnioittaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kuka tahansa voi ilmoittaa olevansa ulkopuolinen eikä se mitään tarkoita. Ainoa keino selvittää asia on se että joku sisäpuolinen kertoo että ketkä kaikki on olleet mukana.
no mulla ei oo tapana juoruta kenenkään henkilökohtaisia juttuja,eikä mulle ole kukaan kertonut näitä asioitaan,esim yksityisviesteillä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä