The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun suosikki on Phil Collinsin suoritukset Tarzanissa. You'll be in my heart, Two worlds ja Strangers like me. En tiiä onkohan tää nyt semmonen Phil Collins-darra.
Mun suosikit löytyy Leijonakuninkaasta. Johtunee siitä että ko leffa oli kovassa huudossa kun muksut oli pieniä ja meillä on katsottu ja luettu Leijonakuningasta niin että osaan sen varmaan vieläki ulkoa

Käytiin vuosia sitten silloin 14v kuopuksen kanssa Lontoossa katsomassa Lion King-musikaali enkä tiiä kumpi oli enemmän fiiliksissä, angsti-teini vai äitee
 
Mun suosikit löytyy Leijonakuninkaasta. Johtunee siitä että ko leffa oli kovassa huudossa kun muksut oli pieniä ja meillä on katsottu ja luettu Leijonakuningasta niin että osaan sen varmaan vieläki ulkoa

Käytiin vuosia sitten silloin 14v kuopuksen kanssa Lontoossa katsomassa Lion King-musikaali enkä tiiä kumpi oli enemmän fiiliksissä, angsti-teini vai äitee
Ihana! Oot ansainnu vuosisadan äiti-palkinnon. :love::love:




Terveisin, minä en oo päässyt mihinkään tommosiin ja oon ikuisesti katkera.
 
Ihana! Oot ansainnu vuosisadan äiti-palkinnon. :love::love:




Terveisin, minä en oo päässyt mihinkään tommosiin ja oon ikuisesti katkera.
Oltiin pitkä viikonloppu ja käytiin katsomassa myös futista ja shoppailtiin niin rankasti kuin teini vaan jaksaa :D

Sisko oli vaihdossa Kanadassa ja veli pääsi matkaamaan urheilukisoihin ulkomaille niin ajattelin että pitää järjestää myös pikkuselle jotain spesiaalia
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tsuferaffi,voitko jeesata vähän ? Oon väsäämässä seitanpihvejä ja keitän niitä nyt,näyttää siltä,että että pihvit vähän hajoo,voiko noita pelstaa mitenkään pihveiksi vai pittääkö tehä vaikka seitankastike muruista ? Ei näytä kokonaan hajoavan,vain osittain
 
Huono päivä, huono viikko, huono edellinen viikko... argh. Tänään aamupäivällä ruokakassien raahaus autosta ja olin ottamassa kasseja ulos, niin auton lävähti takaraivoon. Au :cautious: odotellaanpa, jos olo huononee. Olis (taas) aivotärähdys tilauksessa. Eikä ois eka kerta, kun näin käy.
 
Huono päivä, huono viikko, huono edellinen viikko... argh. Tänään aamupäivällä ruokakassien raahaus autosta ja olin ottamassa kasseja ulos, niin auton lävähti takaraivoon. Au :cautious: odotellaanpa, jos olo huononee. Olis (taas) aivotärähdys tilauksessa. Eikä ois eka kerta, kun näin käy.
Höh,halaus Toivottavasti tulossa parempia päiviä & viikkoja
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä