The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tsuferaffi,voitko jeesata vähän ? Oon väsäämässä seitanpihvejä ja keitän niitä nyt,näyttää siltä,että että pihvit vähän hajoo,voiko noita pelstaa mitenkään pihveiksi vai pittääkö tehä vaikka seitankastike muruista ? Ei näytä kokonaan hajoavan,vain osittain
Miten sä teit ne? Mää ajattelin väsätä saatanan ens kerralla niin, et tekisin sen taikinan, ja sit leikkaisin siitä taikinamöykystä veitsellä palasia ja muotoilisin pihveiks )tai karjalatonpaistipaloiks). Esipaistaisin pihvit ehkä uunissa folion alla, sit heittäisin pannulle rapsakoitumaan. Uunissa kuivahtaa vähän turhan helposti.

Savuaromi on muuten täydellinen mauste seitaniin!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Miten sä teit ne? Mää ajattelin väsätä saatanan ens kerralla niin, et tekisin sen taikinan, ja sit leikkaisin siitä taikinamöykystä veitsellä palasia ja muotoilisin pihveiks )tai karjalatonpaistipaloiks). Esipaistaisin pihvit ehkä uunissa folion alla, sit heittäisin pannulle rapsakoitumaan. Uunissa kuivahtaa vähän turhan helposti.

Savuaromi on muuten täydellinen mauste seitaniin!
Ruokaketjuun linkkaamani Porkani lienee ollut esikuva seitanille o_O
 
Miten sä teit ne? Mää ajattelin väsätä saatanan ens kerralla niin, et tekisin sen taikinan, ja sit leikkaisin siitä taikinamöykystä veitsellä palasia ja muotoilisin pihveiks )tai karjalatonpaistipaloiks). Esipaistaisin pihvit ehkä uunissa folion alla, sit heittäisin pannulle rapsakoitumaan. Uunissa kuivahtaa vähän turhan helposti.

Savuaromi on muuten täydellinen mauste seitaniin!
Tein taikinan, ei ihan ohjeen mukainen taikina, kikhernejauho puuttui.Gluteenijauhoja,soijajauhoja,vähän hernerouhetta ja soijarouhetta, mausteet ja maustekastikeet,vettä ja sekoittelin hyvin, vaivasin vähän aikaa. Leikkasin 4 pihviksi ja vähän litistin,keitin mausteliemessä. Näköjään sain pelastettua,yks vähän hajosi,muut pysyi paremmin koossa.

Hyvältä kuulostaa siun saatana (seitan)
 
Back in nukkumaluukku.

Selvin päin? Älkää ny unta nähkö.
Tää aamu vaati käynnistymiseen pannullisen tuhtia kaffia ja kuusi lonkeroa. Sit olin melkein hengissä ja lähes ihminen.

Mut noi kaverit!:love:

Tommoisia ei saa rahalla.

Mulla tuli kyyneleet silmiin (jos mahdollista) kun kaveri sanoi, että se oli AaKoo joka puhui hänet jäämään tähän kouluun ja tähän porukkaan. Itte en asiaa edes muista mut kaipa niinkin tuli tehtyä?
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Porkani on AkuAnkassa VeliPontevan keksimä ruokalaji josta SepeSusi tykkäsi kovasti ja pyysi PikkuHukkaa pyydystämään uuden porkanin.

Lukeminen kannattaa aina. AkuAnkassa on loistava kieliasu ja TexWillereitä kannattaa lukea huvin vuoksi.
Aa, mä muistelin et se oli pokkani kahdella koolla kirjotettuna. En heti hoksannut.

Toi oli muuten hyvä strippi, Sepe sai hyvät poltteet ku viimenen porkkani täytettiin pipurilla tmv :D Aku Ankassa on kyl oikeesti nerokasta kielenvääntelyä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä