The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.


..ihanat kuvat laitettu tuohon videoon :love:...

..suolainen merituuli, mika viipyy ainakin hetken hiuksissa leyhyttaen ne kujeilevasti sinne tanne :love:...hyvailee ihoasi :love:...tyrskypisarat :love:...auringonnousut ja -laskut :love:...se huikea energia ja pirteys minka siita valosta saa :love:...tuulen ja aaltojen leikitteleva vapaus ymparillasi :love:...kaksi ihailtavan kunnioitettavaa ja mahtavaa luonnonvoimaa lahellasi, mitka saavat olosi tuntumaan pienelta :love:...

Kaunista :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja 0roosa0
Talo hiljaisena, ipanaiset unikuvillaan :)...

..ja mulla taitaa olla kasvamassa uusi esiteininen :love:...tuo yks tuli virnuillen ja silmiaan pyoritellen eteeni huokailemaan etta "..just joo...kato..tamakin nyt sitten.."...

Ja niinpa - pienessa nykeroisessa nenan varressa se ihan ensimmainen pikkuinen finni :love:...on tosin ilmassa ollut semmoista pienta kipakkaa tuulenvaihteluvirettakin :)...mutta...kiesus sentaan, mun vauva nuin iso?!:love:....
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Talo hiljaisena, ipanaiset unikuvillaan :)...

..ja mulla taitaa olla kasvamassa uusi esiteininen :love:...tuo yks tuli virnuillen ja silmiaan pyoritellen eteeni huokailemaan etta "..just joo...kato..tamakin nyt sitten.."...

Ja niinpa - pienessa nykeroisessa nenan varressa se ihan ensimmainen pikkuinen finni :love:...on tosin ilmassa ollut semmoista pienta kipakkaa tuulenvaihteluvirettakin :)...mutta...kiesus sentaan, mun vauva nuin iso?!:love:....
Min ilmotin vauvani eskariin tässä joku päivä takaperin. En ehkä kestä, että syksyllä sekin sitten on edessä. Ja sitten onkin jo ihan pian koulutaival.
 
Min ilmotin vauvani eskariin tässä joku päivä takaperin. En ehkä kestä, että syksyllä sekin sitten on edessä. Ja sitten onkin jo ihan pian koulutaival.
Oi, aattele nyt - sinakin siella ihan pian koulukkaan kanssa :)!
Tirautitko kyyneleen kun tuli kouluunilmottautumiskirje...meinaa yllaripyllari ma kylla herkistelin ihan huolella kaikkien kanssa :oops::D..

Se "viimeinen" kesa ennen koulun alkua, se on aivan huikee :love:...lapsi oikeesti kasvaa siivilla silloin niin sita pituutta etta henkista viisautta ja vahvuutta :love:...

Mutta niin sen pitaa mennakin etta kasvavat ja viisastuvat ja vahvistuvat sydameltaan...kokeilevat taitojaan ja tietojaan ja niita siipiaan...lainassa kun vaan meilla ovat :love:
 
Mun vauvoista nuorin täyttää seuraavaksi 16

Ja mä muistan kuin eilisen päivän sen hetken kun esikoislikka syntyi hätäkeisarilla eikä äidistään ollut heti imettäjäksi niin se oli sit uunituoreen isin homma hoitaa kätilön neuvomana kylvetys ja antaa ensimmäiseksi ateriaksi 10 ml lahjoitettua äidinmaitoa tuttipullosta.

Vuodet kuluu ja menevät nopeammin kuin tahtoisi.
Ne voi käyttää hyvin tai hyvin huonosti.
 
Voi morjens :D...ma niin unohdin taas olevani kuulokkeiden kans kiinni tassa koneessa ja kun liikekannalle lahdin niin...RAMIT!! :D:oops:

Perinteiset kompuroimiset ja silleen kone levalleen lattialle jajaja...no, naemma toimii viela (y)!

Omppua iltapalaksi, jos silla parjais aamuun asti :)...
 
Mun vauvoista nuorin täyttää seuraavaksi 16

Ja mä muistan kuin eilisen päivän sen hetken kun esikoislikka syntyi hätäkeisarilla eikä äidistään ollut heti imettäjäksi niin se oli sit uunituoreen isin homma hoitaa kätilön neuvomana kylvetys ja antaa ensimmäiseksi ateriaksi 10 ml lahjoitettua äidinmaitoa tuttipullosta.

Vuodet kuluu ja menevät nopeammin kuin tahtoisi.
Ne voi käyttää hyvin tai hyvin huonosti.
Kyllä se aika vaan rientää. Täällä on ruttunaamalla hitonmoinen hinku päästä itse paikasta toiseen keinolla millä hyvänsä ja tyyppi on vähän vaille 8kk ikänen.

Ja kesällä mulla on toinenkin lapsenlapsi :love:

Ja on se riävitön pikkurakki myös aika vinkeä otus
 
Kyllä se aika vaan rientää. Täällä on ruttunaamalla hitonmoinen hinku päästä itse paikasta toiseen keinolla millä hyvänsä ja tyyppi on vähän vaille 8kk ikänen.

Ja kesällä mulla on toinenkin lapsenlapsi :love:

Ja on se riävitön pikkurakki myös aika vinkeä otus
Mita ihanaaaaa :)!!!

Oi, hurrrrjasti onnea tulevalle tuplabitchmummolle :love:!!!*ihan tohkeissaan teijen puolesta*...aivan upeita uutisia :)!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä