The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvää yötä ja kauniita unia, häippäsen kirja kainalossa sänkyyn lukemaan ja sitten nukumaan.

Ai niin Bitchille onnee toisesta lapsenlapsesta :love::love:
 
Oi, aattele nyt - sinakin siella ihan pian koulukkaan kanssa :)!
Tirautitko kyyneleen kun tuli kouluunilmottautumiskirje...meinaa yllaripyllari ma kylla herkistelin ihan huolella kaikkien kanssa :oops::D..

Se "viimeinen" kesa ennen koulun alkua, se on aivan huikee :love:...lapsi oikeesti kasvaa siivilla silloin niin sita pituutta etta henkista viisautta ja vahvuutta :love:...

Mutta niin sen pitaa mennakin etta kasvavat ja viisastuvat ja vahvistuvat sydameltaan...kokeilevat taitojaan ja tietojaan ja niita siipiaan...lainassa kun vaan meilla ovat :love:
Kyl mä vähän herkistelin, mutta ei nyt ihan itkua kuitenkaan päässy - mikä oli vähän yllättävääkin :D

Mini-minä on kyl ipanaks tosi fiksu. Ja mä oon ihan hämmentyny miten se onnistuukin tarkkailemaan ympäristöä ja asioita niin hyvin, et se vaan imee tietoo ihan uskomattomia määriä. Se on vaan niin.. ihana, loistava, täydellinen pikkuotus. Sen seura on paras alemmuuskompleksin helpottaja, kun tietää etten voi olla ihan turha jätkä, kun oon onnistunu kasvattamaan tommosen ilosen ja hyvän tyypin :love:

Toissapäivänä hän selitti mulle bussissa jotain, että ennenvanhaan oli semmosia seriffejä, niin meidän takana istunut mummo alkoi nauraa ja sanoi, että on hauskaa kuulla tommosen vaahtosammuttimen käyttävän tollaista ilmaisua ja kyseli mistä on opittu. Oli pakko vastata, että ei hajuakaan, ja sit meillä olikin hyvät keskustelut mummelin kanssa muutaman pysäkinvälin verran. On se vaan huippu jäbä, ei riitä sanatkaan.
 
Ma meen nukkumaan nyt :)

Hyyveli yytelit sulle, nuku hyvin ja uneksi kauniita :)*pus*
Kauniita unia sinne. Oot oikeesti niin ihana hyvänmielentuoja, ja sun viestejä on aina kiva lukea. Sun sanaseppo-ominaisuuksilla kirjottais ihan taatusti vaikka pölypallerostakin niin kauniin romaanin, että tulis tippa linssiin. Sä vaan osaat :love:
 
Vois ottaa myöhäisiltapalks viimeset saatanan- ja porkkalanrippeet. Jälkiuunileivän päälle ja ääntä kohti, herkkua.



Porkkala ei muuten toimi höyrytettynä yhtä hyvin kuin siinä suolahauteessa uunitettuna. Jotenkin pliisuks jäi eikä se rakennekaan ollu yhtä kiva.
 
Spencer Hastings
Vois ottaa myöhäisiltapalks viimeset saatanan- ja porkkalanrippeet. Jälkiuunileivän päälle ja ääntä kohti, herkkua.



Porkkala ei muuten toimi höyrytettynä yhtä hyvin kuin siinä suolahauteessa uunitettuna. Jotenkin pliisuks jäi eikä se rakennekaan ollu yhtä kiva.
Mä ajattelin silti kokeilla höyryttäen, mut vedän ne juustohöylällä tosi ohuiksi suikaleiksi.

Se suola haisee niin helvetin pahalta paahtuessaan, ja sen porkkanan perkaaminen sen jälkeen. Hesus.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä