The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä lähden Tinkun lailla nukkumaan, että jaksaa huomenna tehdä raskaan töihin paluun lomalta - ruhtinaalinen tunti taas töitä ja sitten mahdollisesti mummulaan suunta, jos aikataulu antaa periksi.
Hyvää yötä kaikille mussukoille! :kiss:
heti on tosi pitkä työpäivä edessä, koita jaksaa :D

kello kanssa soittamassa 6.30 joten kai sitä kohta itsekin pitäis sänkyyn valua :)

öitä :kiss:
 
kahvikirahvi
Aamua kaikille, kirahvin silmät on ihan kierossa ja ristissä ja uaagh. Vätystää. Pitäis saada aamupalateltua ton kersan kanssa ja viedä sitä hoitoon ja mennä kaupungille asioille.

Mut ei jaksais.
 
IhanaValo
Huomenta!

Hyvää työ-/koulupäivää ihmisille, meil on nyt loma :)
Itte kävin ettimässä sukset ja sauvat, monot vaan puuttuu viel...vaan näinköhän niitä tulee sit ees käytettyy, en mikään urheiluihme oo ja mokaamisen pelko on aika iso, ihan oikeesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28144686:
Huomenta.

Mä nukuin ilmiselvästi liikaa, koska oon ihan järkyttävän väsyny edelleen, tosin oli nii kauhee meno meikäläisen unissa taas, että johtuiskohan siitä tuo väsymys..
huomenta :wave: toivottavasti menee ohi tuo väsymys.
 
huomenta :wave: toivottavasti menee ohi tuo väsymys.
Toivottavasti se tästä menis sitte. Ei se periaattees mitään haittaa, ku oon vaan kotona, vaikka oliskin vähän väsy, mutta olis se kiva saada jotain aikaseksikin, eikä vaan pelkkää makoilua..

Pojillakin tulee lyhkänen viikko, ku pidän niillä kaks vapaapäivää tälläviikolla ja hoitopäivätki on 5 tuntia vaan :) Toivottavasti osuis sitte hyvät ilmat, että päästäs ulkoilemaan yms. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28144710:
Toivottavasti se tästä menis sitte. Ei se periaattees mitään haittaa, ku oon vaan kotona, vaikka oliskin vähän väsy, mutta olis se kiva saada jotain aikaseksikin, eikä vaan pelkkää makoilua..

Pojillakin tulee lyhkänen viikko, ku pidän niillä kaks vapaapäivää tälläviikolla ja hoitopäivätki on 5 tuntia vaan :) Toivottavasti osuis sitte hyvät ilmat, että päästäs ulkoilemaan yms. :)
Sun tarttee tul tänne meille...meillä olis hommaa kyl...hihihi
 
Jooooo iski kun on niin pirtsakka pakkanen että on kiva kun kämppä haisee hyvälle ja raikkaalle kun on siivonnu! Ja sit saa sen jälkeen käpertyä peiton alle teetä juomaan :p

Mitä nyt saa vessan pönttöä tavata vähän väliä :D
Kyllä se halailu jossain vaiheessa helpottaa :hug:

Sä voit tulla meillekin siivoomaan, keittelen sulle sitte teet "palkaksi" ja saatan jopa tehä ruokaaki :p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä