The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Äääh, mie oon ihan lapsellinen paska..ärsyttää kun esikoinen ei halunnu lähteä kauppaan, mies ja kuopus lahti sit kahestaan ja mie jäin kotiin esikon kans. Olisin siis halunnu lähteä ees jonnekin ulos täältä vaihteeks mutta ei..ei pihalla käyntikään oo sama asia kuin ihan ihmisten ilmoilla olo, koko perheenä. Hävettää toisaalta ees ajatella miten voikin pieni asia ärsyttää..
 
Ough, pakko pitää paussi! Matot on pihalla ja kun tossa kattelin ikkunasta pihalle niin PRKL! siellä tulee lunta :kieh: :kieh: kieh:

Mikä noissa mun matoissa on vikana ku aina alkaa jotain tulee taivaalta alas ku vien ne ulos :mad:

Mitä tisseihin tulee niin jo ne on koolla kasvanut :ashamed: :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
mun auto aikoo vissiin muuttua ooppeliksi, jo toisen kerran tänä talvena se päätti et ollaan perkele, ei lähetä
Mun ei.
Pakkasta aamulla -21 ja taas unohdin laittaa lämmitykseen, niin hyvin hörähti. Käyntiin on kyllä hyvä tuo Mitsu lähtemään ja lämpiääkin enemmän kun kiitettävästi.
Muissa ominaisuuksissa taitaa sitten sun kiesis viedä.

ja terve vaan kaikille :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146414:
Oot varmaan kattonu sieltä akusta nesteet ja miettiny uuden hankkimista?

Meillä teki civicissä tota samaa kylmällä ilmalla ja ku vaihettiin uus akku, nii ei oo sen jälkeen tyhjentäny kertaakaan..
Jep, se akun terminaalien putsaus auttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146414:
Oot varmaan kattonu sieltä akusta nesteet ja miettiny uuden hankkimista?

Meillä teki civicissä tota samaa kylmällä ilmalla ja ku vaihettiin uus akku, nii ei oo sen jälkeen tyhjentäny kertaakaan..
se akun ryökäle on niin pösilössä paikassa ettei siihen kotikonstein pääse käsiksi

pitänee vaihdattaa se
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä