The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
se akun ryökäle on niin pösilössä paikassa ettei siihen kotikonstein pääse käsiksi

pitänee vaihdattaa se
No onpas typerää, tosin on mun muistaakseni yleistä, nykysissä autoissa, että akku on jossain piilossa, ettei siihen tahdo päästä käsiksi, kuin purkamalla puolet moottoritilasta.

Kannattaa vaihtaa, ettet jää joku kaunis päivä kaupan pihalle tmv.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28146523:
Mäkin joskus ihmettelin, että mitä hittoa, mut sitte kerran kun kokeilin, niin on tullu uusittua monesti, en nyt enää sentään joka kerta laita, mut sillon tällön :D
No pakkohan tuo on joskus sitten testata et mitä hullutuksia sitä oikeen on:D
 
Ootteko te pesseet rintsikoita käsin vai koneessa käsipesuohjelmalla? entäs käytättekö usein pikapesuohjelmia? ajattelin vaan et onko noi pikapesuohjelmat kauheen kannattavia pidemmän päälle.
Mä oon ihan pessy muiden vaatteiden seassa, eikä yhdetkää oo viel koskaan kärsineet siitä mitenkään..
Pikapesua käytän oikeestaan vaan sillon, jos on unohtunu tyhjätä pesukone illalla, niin heitän aamusti pikapesuohjelman pyörimään. Tuokin on aika harvinaista, että noin kävis. Saattaisin ehkä käyttää enemmänkin, jos pesisin vaan omia vaatteita, jotka ei oikeesti oo kauheen likaisia, mutta kun pesen poikien vaatteet samalla, niin en usko, että aina puhdistuisivat pikapesussa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28147303:
Mä oon ihan pessy muiden vaatteiden seassa, eikä yhdetkää oo viel koskaan kärsineet siitä mitenkään..
Pikapesua käytän oikeestaan vaan sillon, jos on unohtunu tyhjätä pesukone illalla, niin heitän aamusti pikapesuohjelman pyörimään. Tuokin on aika harvinaista, että noin kävis. Saattaisin ehkä käyttää enemmänkin, jos pesisin vaan omia vaatteita, jotka ei oikeesti oo kauheen likaisia, mutta kun pesen poikien vaatteet samalla, niin en usko, että aina puhdistuisivat pikapesussa :)
Mä inhoan käsin pestä rintsikoita vaikka se ehkä säästäisikin niitä.Ei nyt tietty joka kerta tarvii koneeseen heittää mutta edes joskus. Mulla nyt vaateet ei koskaan ole likasia likasia enemminkin hikisiä ja kevyesti likaisia niin mietin vaan et mikä tässä nyt olis sitten se viisain tapa.Pyyhkeet ja petivaateet pesen normaalisti mutta kevyesti likaset ja hikiset niin sehän on veden ja sähkön tuhlausta jos pesee aina normisti.Toki aika ajoin niinkin:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28147612:
Mun tekee ihan hitosti mieli juustonaksuja, ku näin mainoksen. Pakko lähtee varmaan Saleen ostoksille.. :p

Kiva tää ku koittaa vähentää tupakanpolttoa nii sit tekee mieli kaikkia herkkuja :D
Joskus tuli sellainen himo juustonaksuihin ja valkosipulidippiin että oli pakko hakea :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä