The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
man on the moon
Vaimo viety töihin ja nyt voisi juoda vähän kahvia ja miettiä ottaako rennosti vai mitä tekisi. Lenkille täytyy kyllä mennä ja nyt on siihen kyllä hyvä keli. Illalla saunotaan ja otetaan lasilliset.
 
vierailija
Mitä mun pään pitää kestää?

Et taida tietää, mistä on kysymys? Eikä välttämättä asianomainen itsekään? Jotku saattaa sanoa sitä ihmiskaupaksi, mutta ????
Sitä mitä ketjussa kirjoitellaan ilman että puutut niihin omilla ohjeillasi ja neuvoillasi+linkeilläsi. Anna ihmisten kirjoittaa ja kertoa mitä tykkäävät.
Lue itse tuon iltalehti jumittaa ketjun sivun kolme viesti nro 54. Siellä sulle kurkumasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
---- Anna ihmisten kirjoittaa ja kertoa mitä tykkäävät.
Eihän tässä olekaan kysymys siitä. Mutta ihan miten vaan - eikai muualla näin pöljää kansaa olekaan ja siitä nyt hyötyvät kaiken maailman salakuljettajat ja venekauppiaat ym - Italian mafia etupäässä, mutta eihän edes uutisia kukaan ketjulainen näe eikä kuule koskaan - liekö edes mahdollista, jos ovat pakotettuja, kuten ihmiskaupassa?

Kurkumasta puhuivat ekan kerran ne (monet suolettomat) ihmiset, jotka ottivat sitä kipuihinsa eikä mulla mitään kipuja ole muutenkaan. Hyvä, että löysivät, mutta en ikinä olisi kuullut asiasta muualta - onhan se mahdollista?

Majurilla on tänään tuuraaja, vai mitä yrität selittää?

Toki sananvapaus on olemassa eikä mulla sitä mitään vastaan ole, vaan se, että nuo ihmiset jotka porukat houkuttelevat, eivät välttämättä ole valmiita majoittamaan heitä kotiinsa. Voin olla väärässä, mutta tietävätkö kaikki, mihin ovat osallisena - siis tietämättään?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä