The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Kuinka moni viittii asua lapsen kanssa (isossakaan) kaksiossa? No ei moni, siks me vahingossa ostettiin naapurin yksiö ja kaadettiin seinä. Tullaan varmaan ottamaan takkiin, jos joskus tätä yritetään myydä, mut sellasta sattuu. Nyt ainakin on meillä master bedroom omalla kylppärillä :D
Mä olen lapsen kanssa kolmiossa. Mulla pitää olla oma makkari. Lapsena jouduin jakamaan huoneen veljen kanssa. Oli tosi paskamaista. Mun lapsi ei kärsi siitä. Enkä minä enää. :)
 
Softy
Mun migreeni väheni murto-osaan, kun hanpaat oiottiin. Pieni virhe, vuoden kesti hoito. Selän kunto, joo vaatii työstöä. En syö ja juo kohtauksia aiheuttavia juttuja. Aurinkolasit köyttöön jo nyt. Nukun riittävästä, stressi ja huonosti nukutut yöt on huono paketti.
Stressiä ja huonosti nukuttuja öitä on ollut jo monia vuosia. :(
Selkäsairaus on haitannut mun elämää 10v. ajan.
Mä haluan jo eläkkeelle. Lääkärin mielestä voin tehdä samaa työtä. :cautious:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Stressiä ja huonosti nukuttuja öitä on ollut jo monia vuosia. :(
Selkäsairaus on haitannut mun elämää 10v. ajan. Haittaa elämää.
Mä haluan jo eläkkeelle. Lääkärin mielestä voin tehdä samaa työtä. :cautious:
Mun selkä on kipuillut ja vaivannut yli puolet mun elmästä. Yksi lääkäri aikoinaan sanoi, että se terveys on omalla vastuulla. Hyvin sanottu.
Ei muuta kuin kuntosalille mars vahvistamaan lihaskuntoa.
Nukkumiskokemuksen saa paremmaksi jo petaria vaihtamalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
vierailija
Ai nii.
Videon mies on ihan liikaa näköispainos minusta.
No olipas video:cool:
"Kaikki alkoi vuonna 1965, kun joku lääketehtaassa S E A R L E huomasi sattumalta aspartaamin makeuden. Vuonna 1981 FDA sen sitten hyväksyi...
SEARLE määritti ne ADI-arvot, vaikka muidenkin tutkimuksia olisi ollut.

John Olney kertoi:

"Ensin tutkin aspartaattia, joka ei ole aspartaamia. Aspartaami on kahden aminohapon yhdiste, aspartaatin ja fenylalaniinin. Olin osoittanut, että aspartaattikomponenetti tuhoaa aivosoluja samalla tavoin kuin monosodiumglutamat (eli natriumglutamaatti E621). Pyysin Searlea lähettämään minulle näytteen aspartaamista, minkä he tekivätkin, syötin sitä hiirenpoikasille ja se aiheutti samanlaisia aivovaurioita, kuin aspartaatti ja glutamaatti".

Searle on tuttu kirjasta Petoksen siemenet:

"...The Atlantic Monthly- lehden mukaan "rahan mukana tulee yhä useammin myös ehtoja. -- Yritykset eivät nykyään tyydy vain rahoittamaan yliopistotutkimusta vaan sanelevat myös usein sen ehdot.

Otetaan esimerkiksi Kalifornian Berkeleyn yliopisto. Marraskuussa 1998 biotekniikkayritys Novartis lahjoitti 25 miljoonaa dollariayliopiston kasvi- ja mikrobiologian laitoksella tehtävään tutkimustyöhön. Vastineeksi Novartis sai etuoikeuden neuvotella itselleen lisenssin noin joka kolmanteen laitoksella tehtävään keksintöön. Oikeus koskee yhtä lailla Novartiksen rahoituksella toteutettuja kuin liitto- tai osavaltionkin rahoittamia tutkimuksia. Yhtiö voi myös viivyttää tulosten julkaisua jopa neljällä kuukaudella, jotta sille jäisi aikaa patenttihakemusten jättämiseen ja saamiensa tutkimustietojensa hyödyntämiseen. Tämän lisäksi Novartikselle kuuluu kaksi paikkaa viisijäsenisessä neuvostossa, joka määrää laitoksen tutkimusrahoituksen käytöstä."

Jatko kannattaa lukea kirjasta, sivulta 53 löytyy tuo.
Löytyykö kirjastosta tuota enää? MIKSEI onkin suurempi kysymys:devil:
 
Huomenia!

Nukuttua tuli kohtuudella mut voi jessus, miten voi taas juilia lonkkaa ja selkää. Buranalla ja kahvilla alkaa tää aamu.

Voi kun ne keksisivät jotain poikkeavaa verikokeiden tuloksista! Harvemmin ihminen vissiin toivoo sairas olevansa mutta mä toivon nyt. :confused:
 
Huomenia!

Nukuttua tuli kohtuudella mut voi jessus, miten voi taas juilia lonkkaa ja selkää. Buranalla ja kahvilla alkaa tää aamu.

Voi kun ne keksisivät jotain poikkeavaa verikokeiden tuloksista! Harvemmin ihminen vissiin toivoo sairas olevansa mutta mä toivon nyt. :confused:
Mulla nivelet huutaa tänää hoosiannaa, kiitos siitä kuuluu nivelpsorille
 
Softy
Huomenia!

Nukuttua tuli kohtuudella mut voi jessus, miten voi taas juilia lonkkaa ja selkää. Buranalla ja kahvilla alkaa tää aamu.

Voi kun ne keksisivät jotain poikkeavaa verikokeiden tuloksista! Harvemmin ihminen vissiin toivoo sairas olevansa mutta mä toivon nyt. :confused:
*hali*
Mullakin on selkä kipeä aamuisin. Se vähenee ajan kuluessa.
Öisin on myös lonkat kipeät.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä