The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa

Piti ihan tänne tulla pitkästä aikaa ulisemaan kun niin rupes vituttaa. Mää olin tänää treffeillä ja voi vintun vintun vinttu.Oikeesti eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja.Tää tyyppi ei kuunellu yhtään mitä juttelin,katteli vaan pälyillen ympärilleen.Joo,ilmeisesti ei mun seura sit kiinnostanu mut olis nyt voinu edes kuunella.Pikkusen tuli itelle typerä olo.Eikä voi sanoo että olis iästä johtuvaa kypsymättömyyttä kun oli himpun vajaa 50v. Joo,no tuskin meistä mitään olis pitkässäkään juoksus tullu mutta eikö nyt olis edes hiukan kohteliasta edes vaikka esittää kuuntelevansa. Ikinä enää ehdota kellekään mitään treffei.Tää oli ihan extempore juttu mutta eipä siis kannata sellastakaan. Kiukku:mad:
 
Iltaa

Piti ihan tänne tulla pitkästä aikaa ulisemaan kun niin rupes vituttaa. Mää olin tänää treffeillä ja voi vintun vintun vinttu.Oikeesti eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja.Tää tyyppi ei kuunellu yhtään mitä juttelin,katteli vaan pälyillen ympärilleen.Joo,ilmeisesti ei mun seura sit kiinnostanu mut olis nyt voinu edes kuunella.Pikkusen tuli itelle typerä olo.Eikä voi sanoo että olis iästä johtuvaa kypsymättömyyttä kun oli himpun vajaa 50v. Joo,no tuskin meistä mitään olis pitkässäkään juoksus tullu mutta eikö nyt olis edes hiukan kohteliasta edes vaikka esittää kuuntelevansa. Ikinä enää ehdota kellekään mitään treffei.Tää oli ihan extempore juttu mutta eipä siis kannata sellastakaan. Kiukku:mad:
Korjaa tähän vajaa kolmikymppinen vajaaksi viiskymppiseksi
 
Iltaa

Piti ihan tänne tulla pitkästä aikaa ulisemaan kun niin rupes vituttaa. Mää olin tänää treffeillä ja voi vintun vintun vinttu.Oikeesti eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja.Tää tyyppi ei kuunellu yhtään mitä juttelin,katteli vaan pälyillen ympärilleen.Joo,ilmeisesti ei mun seura sit kiinnostanu mut olis nyt voinu edes kuunella.Pikkusen tuli itelle typerä olo.Eikä voi sanoo että olis iästä johtuvaa kypsymättömyyttä kun oli himpun vajaa 50v. Joo,no tuskin meistä mitään olis pitkässäkään juoksus tullu mutta eikö nyt olis edes hiukan kohteliasta edes vaikka esittää kuuntelevansa. Ikinä enää ehdota kellekään mitään treffei.Tää oli ihan extempore juttu mutta eipä siis kannata sellastakaan. Kiukku:mad:
No olipa aikamoisen tökerö kaveri:unsure:(n)
 
vierailija
Iltaa

Piti ihan tänne tulla pitkästä aikaa ulisemaan kun niin rupes vituttaa. Mää olin tänää treffeillä ja voi vintun vintun vinttu.Oikeesti eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja.Tää tyyppi ei kuunellu yhtään mitä juttelin,katteli vaan pälyillen ympärilleen.Joo,ilmeisesti ei mun seura sit kiinnostanu mut olis nyt voinu edes kuunella.Pikkusen tuli itelle typerä olo.Eikä voi sanoo että olis iästä johtuvaa kypsymättömyyttä kun oli himpun vajaa 50v. Joo,no tuskin meistä mitään olis pitkässäkään juoksus tullu mutta eikö nyt olis edes hiukan kohteliasta edes vaikka esittää kuuntelevansa. Ikinä enää ehdota kellekään mitään treffei.Tää oli ihan extempore juttu mutta eipä siis kannata sellastakaan. Kiukku:mad:
Ronkelit runkkaa.
 
vierailija
Plussalaiset, onko mulla mt-ongelma jos pelaan erästä urheilulajin konsolipeliä ja kuvittelen olevani eräs kyseisen lajin oikea pelaaja, johon olen ihastunut? Ajattelen häntä siisnmuutenkin koko ajan, aloin vaan miettimään onko tää ihan normaalii.
 
vierailija
Paula, kuinka sinun annetaan olla tähän aikaan vielä hereillä?
hahaha - nukun aina kun siltä tuntuu enkä koskaan väkisin. Oikeastaan mummot nukkuu uysein päikkärit ja iltaunetkin - kun sadut on luettu loppuun. Nyt valvon kasvihuoneen lämpötilaa ja kannan aina välillä kuumavesiämpäreitä sinne, et ei mandariinit ja viiniköynnökset jäädy. Toimii(y)
 
vierailija
hahaha - nukun aina kun siltä tuntuu enkä koskaan väkisin. Oikeastaan mummot nukkuu uysein päikkärit ja iltaunetkin - kun sadut on luettu loppuun. Nyt valvon kasvihuoneen lämpötilaa ja kannan aina välillä kuumavesiämpäreitä sinne, et ei mandariinit ja viiniköynnökset jäädy. Toimii(y)
Suljetulla kasvatetaan siis mandariinia ja viinirypäleitä vai?
 
vierailija
Hamppuköysi on ihan luomutavaraa.
Kokeiles miten se vaikuttaa.
Luin jostakin että sulla on migge. Tarkoitat kai migreeniä. Tiedän, mistä se tulee - ja tulee monelle muullekin, mutta siihen piti lukea oppikirja Neurologia. Ostin sen kauan sitten ihan siksi vaan, kun ei kauppaankaan voinut jäädä lukemaan. Siihen aikaan, kun kirja on kirjoitettu, ei ollut pansuolaa kaupoissa. Migreeninestolääkkeet ovat pilanneet monen suoliston totaalisesti. (Ei tarvi vastata.)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä