The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Softy
Päivää ketjuun.

Nätti ilma :) On kyllä tullu käveltyä paljon.

Kääk, tuli miehelle kaihileikkauksen komplikaatio,toinen silmä turvoksissa,toisessa paksuuntuma,eilen kävi silmäkuvauksissa ja tänään soitti hoitaja,onneksi oli lääkäri katsonut kuvat jo tänään eikä vasta perjantaina,niin kuin alunperin oli sanonut.
2 eri silmätippaa kontrolliin asti, kontroli kk päästä
Ikävä juttu. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Softy
@Softy - toipumisia moisesta rääkistä. Toivottavasti helpottaa pian...


Mä ite oon ihan huolella kipeenä loppupäivän hammaskiven poiston jälkeen. Mulla on hampaat niin tiukasti kiinni toisissaan että välit ovat olemattomat ja siinä hikoilee sekä tekijä että minä:barefoot::D...

Mutta hyvä kun tekevät ja kyllä sen kestää kun tietää että on suussa kaikki kunnossa taas :)
Helpotti kun oli valmista. :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Kais
Päivää ketjuun.

Nätti ilma :) On kyllä tullu käveltyä paljon.

Kääk, tuli miehelle kaihileikkauksen komplikaatio,toinen silmä turvoksissa,toisessa paksuuntuma,eilen kävi silmäkuvauksissa ja tänään soitti hoitaja,onneksi oli lääkäri katsonut kuvat jo tänään eikä vasta perjantaina,niin kuin alunperin oli sanonut.
2 eri silmätippaa kontrolliin asti, kontroli kk päästä
On kyllä tosi kurjaa tommoset jälkioireet(n)
Miehelle toipumista!

Voisit muuten lähettää tännekin sitä nättiä ilmaa, tarvi ihan kaikkee ittelleen sentäs omia:X3::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Täällä on ihan *piip* sää, hirveen kylmä ja kalsee ilma ja ihan pilvistä...pitkät housut jalassa oltava ettei jäädy:cautious:
Tiiätkö, mä palelin eilen ihan koko loppupäivän:barefoot:..ei auttanut lämmin suihku eikä saunakaan, vaikka muutoin saunassa olikin :love:...ja pikkusesti sulasin mutta sitten putipuhtaana ja kuivana menin jäihin.

Nytkin oon ihan kylmänen:notworthy:...pakaratkin jälleen ihan makuset...turkishaalariin tässä on hypättävä...
 
vierailija
Onkohan Majurilla jokin rakas siellä Meikussa.
Käy siellä aika usein ja viettää pitkiä aikoja.
Mahtaakohan Softy tietää Majurin menoista ja kuinka hän suhtautuu siihen?
 
Päivää kettinkiin. Asioita hoideltu ja nukkumaluukkuun palatessa onkin postilaatikon täydeltä Jobinpostia ja ankara veetutus päälle.

Jotain hyvää sentään.
Kirjaston kierkokorissa oli Creedencen viiden albumin 40- vuotisjuhlapainokset cd- levyinä.
CCR, Cosmos factory, Pendulum, Green river ja Bayou country lähtivät mukaan melko pikaisesti
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
*halaaruttaan*
Rennosti vaan Kais siellä:), särkylääkkeet kehiin jos kipu pahana tuntuu ja leppoisasti tuonnempana shoppailemaan...haet vaikka samalla itelles ja miehelles jotain suunmakiaakin (y)

Pienen herkkuhemmotteluhetken ootte kummatkin ansainneet :)
Joo,kohta otan lääkettä ja kotimatkalla jo ostin prismasta Tescon uusia gluteenitomia keksejä sekä pähkinä-karamellijäätelöö.

Kerkii levätä vähän ennen ku lähen seitsemän jälkeen kauppaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tiiätkö, mä palelin eilen ihan koko loppupäivän:barefoot:..ei auttanut lämmin suihku eikä saunakaan, vaikka muutoin saunassa olikin :love:...ja pikkusesti sulasin mutta sitten putipuhtaana ja kuivana menin jäihin.

Nytkin oon ihan kylmänen:notworthy:...pakaratkin jälleen ihan makuset...turkishaalariin tässä on hypättävä...
Kohtalotoverini mun:love:
Mulla on samat fiilikset tänään...pakarat ja nenänpää ihan jäässä siis ja kyllä mä nyt nenänpään vielä ymärrän mutta en kyllä tuota takapuolta?:alien:
 
Päivää kettinkiin. Asioita hoideltu ja nukkumaluukkuun palatessa onkin postilaatikon täydeltä Jobinpostia ja ankara veetutus päälle.

Jotain hyvää sentään.
Kirjaston kierkokorissa oli Creedencen viiden albumin 40- vuotisjuhlapainokset cd- levyinä.
CCR, Cosmos factory, Pendulum, Green river ja Bayou country lähtivät mukaan melko pikaisesti
Loivennapa orastavaa ketutusveetutusmaksimusta hyvällä musiikilla(y), helpottaa kuule huomattavasti:)

Sitäpaitti- anna hepoisen murehtia, sillon isompi pääkkönen :)
Keskity sie ettimään kivoja pikku juttuja mitkä tuo pilkettä silimäkulumaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä