The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomentapäiväämoikkamoituisäisäi sullekin :)* vilkuttaahuiskuttaa pienesti*

Maanantaita tyrkkääpukkaa mutta onneksi paremmalla puolella jo menossa eli voi jo huokaista ja rötvähtää :)...

Ja paheksun itseäni:notworthy:...mä olen livennyt*etsii osoitteenmuutoskorttia nurkkapaikkaan*...mulla on taas kupillinen kahvia:notworthy:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Oikeesti...mie oon nyt niin kuittipoikki että jos äksäilisin ja levyyttäisin pitkin poikin heikun keikun olkkarin lattiaa niin - se ois huomisaamu pian:barefoot::D


Joten koomailempa pääkköseni kanssa ihan äksäilemättä tässä :D...huomenna vois sitten vaikka oikeesti herätäkin (y)...!
 
Röyh!! Sainhan mä sittenki syötyä tuon lautasen tyhjäks, kerrankin ei mennyt kesken kaiken jääkaappiin oottamaan iltapala aikaa tai huomista roskiin heittämis aikaa. *röyhtäsee vielä kerran kiellon päälle*

Ja täytyy myöntää että oli hyvvää salaattia:love::love: *röyh*:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Jos olisin järkevä niin varmasti laittaisin tämän yksityisviestinä, mut koskas mä järkevä olisin?

Mä nimittäin tykkään Ellusta kuin hullu puurosta.

Mut mun luontooni ei sovi tuomita ketään etukäteen ihonvärin, musiikkimaun, uskonnon tai mun tapauksessani edes tukanvärin mukaan. Toki tiätysti naisella kuuluu olla punainen tukka.

Mun ärsytyskynnykseni ylittyy heti jos joku Metallicaa kuunteleva on automaagisesti paska vaikka osaisinkin neuvoa kuuntelemaan oikeaa musiikkia.
 
Röyh!! Sainhan mä sittenki syötyä tuon lautasen tyhjäks, kerrankin ei mennyt kesken kaiken jääkaappiin oottamaan iltapala aikaa tai huomista roskiin heittämis aikaa. *röyhtäsee vielä kerran kiellon päälle*

Ja täytyy myöntää että oli hyvvää salaattia:love::love: *röyh*:oops:
Hjuva juttunen(y)! Salaattia on ollut tarpeeksi ja se on ollut hyvvää kerta ilmoille päästelet yläpääkiitoksia runsainmitoin :)....

Mä laitan kohta ihanaiset ipanaiset tyytyväisiksi ja entistä parempia mieliä kohti :)...
 
Jos olisin järkevä niin varmasti laittaisin tämän yksityisviestinä, mut koskas mä järkevä olisin?

Mä nimittäin tykkään Ellusta kuin hullu puurosta.

Mut mun luontooni ei sovi tuomita ketään etukäteen ihonvärin, musiikkimaun, uskonnon tai mun tapauksessani edes tukanvärin mukaan. Toki tiätysti naisella kuuluu olla punainen tukka.

Mun ärsytyskynnykseni ylittyy heti jos joku Metallicaa kuunteleva on automaagisesti paska vaikka osaisinkin neuvoa kuuntelemaan oikeaa musiikkia.
mä en tuomitse ketään sen mukaan minkä värinen on tai mihin uskoo...mutta se nostaa vitutuskäyrät tappiin kun tullaan hakemaan toiseen maahan apua ja sitten tehhään pahaa uskontonsa nimissä. Peace 'n' Love aksuttimelle!(y)

Pssst pssssssssthhhh Metallica ON oikeaa musiikkia:cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä