The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Harmillista että nuo harmaat ei kykene edes väittelemään millään tasolla, olisi edes viihdykettä mutta ei.. Ei pysty, ei kykene.
Kun ei löydy pienintäkään tietoa edes mistään, kaikki väitteet voi ihan lonkalta ampua alas kun mitään tietoa oikeasti ei tunnu olevan mistään elämänalueesta.

Ei siinä, ei se häiritse minua. Siinähän räkyttävät ja yrittävät valheitansa levittää.
Sie se taidat monologien pidon :love:
 
Huomenta :)

Kyllä olis vaan vielä nukuttanut vaan kissan mielestä klo 5:45 on aivan riittävän myöhäinen aika herätä...no mikäs siinä, oikeessahan tuo mokoma kehrääjä toki on...mitä sitä suotta nukkumaan.:notworthy:
Onneks ei tapana oo heräillä pahalla tuulella juur koskaan, vaikka muuten päähän kaikki ottaiskin:)

:love:
Voi KISSA ... omaani hinkkasin naamalla.. ihania ötököitä kisulit..Huomenta ja voisko päivä alkaa paremmin kuin sillä, kun karvarakkaus herättää( tosin meillä kisu tukkii anustaan nukkuvan naamaan:sick: kissamies on pervessi)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Voi KISSA ... omaani hinkkasin naamalla.. ihania ötököitä kisulit..Huomenta ja voisko päivä alkaa paremmin kuin sillä, kun karvarakkaus herättää( tosin meillä kisu tukkii anustaan nukkuvan naamaan:sick: kissamies on pervessi)
Toi tykkää puskee naamat yhteen ja sen jälkeen hinkata oikein kunnolla omaa nassuaan kasvoja vasten...sitten yleensä lähtee ja pyllistää häntä väristen takamustaan ja ihavvarmasti oottaa että mä alkaisin haistelemaan sitä innoissani:sick: Juu ja en ala, sanottakoon sekin nyt tähän väliin väärinkäsitysten välttämiseksi.:rolleyes:
 
Ja huomenta noin muuten, ihan kaikille. Ja tiedoksi uteliaalle; en ole kenenkään tyttöystävä, olen vaimo. Vanha ruttuinen harakka, luuta on jatkuvassa käytössä, naama on ruma kuin rupikonnalla, äly vähemmän kuin kengän koko ja elän miehen palkalla. Tissit roikkuu polvissa saakka( jos käyttää mielikuvitusta, koska sain rinnat vasta kun olin raskaana( oikeasti tissit näkyy kun katsoo suurennuslasilla) perse, no se on niin valtava että se peittää perheeni, usein mies eksyy läskien joukkoon ja ihmettelen kuka takanani huhuilee..usein luulen että perheeni on eksynyt, eikä halua viettää aikaa kanssani, kunnes tajuan että he ovat pakaroitteni välissä!! No mitäs muuta utelias tahtoo tietää? Haisen pahalle ja jonotan sukupuolen korjausleikkaukseen, koska menen hukkaan lautana...ja nain Marco B. koska hänkin on imelä, positiivinen nami nami tyyppi, niin me voidaan olla sateenkaarikansan lähettiläitä ja käännyttää heteroita.

Kukkuu... moi.
 
vierailija
Saanko olla ilkeä? Siis todellakin ilkeä?

Sinä odotat miestä joka hakkaa mahdollisimman vähän.
Tinkuliini odottaa miestä jonka mielestä suihinotto on parasta maailmassa.

Kummankaan maailmassa ei ole tilaa miehelle joka tykkää. Sinusta itsestäsi.

Kukaan nainen maailmassa ei tykkää minusta olemattomien panotaitojeni vuoksi.
Ei myöskään suuren (pienen) mulkkuni vuoksi.
Joten täytyy löytää semmoinen joka tykkää minusta itseni vuoksi.

Juu, suihin on otettu, muijaa en muista hakanneeni, mutta naisia joita kehtaisin esitellä äidilleni ei kasva joka oksalla.
Olenko minä mies jonka kehtaat esitellä isällesi?
Sua ei kehtais esitellä edes mummovainaalle.Rauha hänen sielulleen.
 
vierailija
Huomenta :)

Kyllä olis vaan vielä nukuttanut vaan kissan mielestä klo 5:45 on aivan riittävän myöhäinen aika herätä...no mikäs siinä, oikeessahan tuo mokoma kehrääjä toki on...mitä sitä suotta nukkumaan.:notworthy:
Onneks ei tapana oo heräillä pahalla tuulella juur koskaan, vaikka muuten päähän kaikki ottaiskin:)

:love:
Ai vasta 5:45? Aikamoinen Matti Myöhäinen sinun katti. Meillä raavittiin ruokakaapin ovea jo 4:05 :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Terppanens!

Se on kuules huomenna jo torjantai(y), aattelepa sitä omalle kohdalles!

Tää päivä kutitti:D ja kikatutti:giggle: ja keikutti:oops::confused::barefoot: mutta hyvällä fiiliksellä sählään kaikesta huolimatta :)

Jep, aina ei suju sinnepäinkään mutta mitä sitte


Pidä mukavaa keskiviikkoa :)
 
Oikeesti, asiat joista selviää niin helposti ja halvalla kuin rahalla ovat halpoja, vaikka maksaisivat miljoonan.

On asioita joista rahalla ei selviä.
*huokaa syvään*
En mä miljoonaa havittele. Enkä etes halua. Vaikka toki helpottais, sitä en kiellä. Mutta hanipöö, pelkällä rakkaudellakaan ei pärjää eikä elä, vaikka sitä kovasti teenkin :). Rakastanpakastan siis.

Onneksi sitä riittää tuhlattavaksi astikin....
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä