The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla tää johtuu tuosta kissasta kun mokoma valtas tyynyn ja nukuin pikku kippurassa sen tyynyn alla.:cautious:
Mikä ihmeen mokoma:cautious: kun toinenhan on ihuna lutunen karvapylleröpalleroinen joka tahtoshaluis läheisyystankkausta:love:...nojoo, oikeesti tahto sun tyynyn ja sen näemmä saikin:barefoot:
Kantsii nukkuu kahdella tyynyllä(y)
Toinen nätistikurtusti pääkkösen alla ja toinen tiukassa halipuserrusrutistusott...eikäku mä nukun noin:oops:...anna se toinen tyyny kisumisulles:)
 
  • Tykkää
Reactions: miukumaisa
Mikä ihmeen mokoma:cautious: kun toinenhan on ihuna lutunen karvapylleröpalleroinen joka tahtoshaluis läheisyystankkausta:love:...nojoo, oikeesti tahto sun tyynyn ja sen näemmä saikin:barefoot:
Kantsii nukkuu kahdella tyynyllä(y)
Toinen nätistikurtusti pääkkösen alla ja toinen tiukassa halipuserrusrutistusott...eikäku mä nukun noin:oops:...anna se toinen tyyny kisumisulles:)
Mulla on 4 tyynyä, ennen oli 5...ja kissa nukkuu aina toisella tyynypinolla ja haluais kovasti nukkua myös toisella:love::love:
 
Jähäns, se on sitten tilanteet tapissaan(y)...tarvitaan puhaltelua ja paikkausta*huokaa*

Mä lähden rakastamaan ehjäksterveeks..no oikeesti en ees siihen pysty mutta voinhan yrittää pikkusesti...

Pidä huoli itestäs, oikeesti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Mulla tää johtuu tuosta kissasta kun mokoma valtas tyynyn ja nukuin pikku kippurassa sen tyynyn alla.:cautious:
Kissa lähtee jos päälle yrität unissasi kieriä.
Jos taas kissa vaikuttaa nukkumiseesi niin nukut huonosti.

Kissa on elukka jonka ei parane pitää meteliä. Muuten jää hiiret saalistamatta. Se ei koskaan vahingossa pudota mitään ja näkee pimeässä sata kertaa paremmin kuin ihminen.

Koira on niin tyhmä tai viisas, että sitä voi kouluttaa. Kissaa ei.
 
Kissa lähtee jos päälle yrität unissasi kieriä.
Jos taas kissa vaikuttaa nukkumiseesi niin nukut huonosti.

Kissa on elukka jonka ei parane pitää meteliä. Muuten jää hiiret saalistamatta. Se ei koskaan vahingossa pudota mitään ja näkee pimeässä sata kertaa paremmin kuin ihminen.

Koira on niin tyhmä tai viisas, että sitä voi kouluttaa. Kissaa ei.
Kyllä kissaakin voi opettaa, se vaan vaatii ihan erilaiset houkuttimet siihen kuin koira..koska kissaa ei kiinnosta kenenkään miellyttäminen läheskään niin paljon kuin koiraa kiinnostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
ja juuri tuo hupsu asenne on syy siihen miksi kissat on niin :love::love::love::love:
Koiran tehtävä on totella käskyjä.
Koira oppii hiton nopeasti peruskäskyt kuten tänne, sivulle ja seis ja satoja muita käskyjä. Koira tykkää jos sitä käsketään. Jos koiran pitää itte keksiä mitä pitäis tehdä niin se yleensä keksii kaikkea huonoa.

Kissa oppii sisäsiistiksi lähinnä sen vuoksi, että ei tahdo paskoa omalle ruokakupilleen. Sitä ny ei voi kutsua onnistuneeksi koulutukseksi.
 
Koiran tehtävä on totella käskyjä.
Koira oppii hiton nopeasti peruskäskyt kuten tänne, sivulle ja seis ja satoja muita käskyjä. Koira tykkää jos sitä käsketään. Jos koiran pitää itte keksiä mitä pitäis tehdä niin se yleensä keksii kaikkea huonoa.

Kissa oppii sisäsiistiksi lähinnä sen vuoksi, että ei tahdo paskoa omalle ruokakupilleen. Sitä ny ei voi kutsua onnistuneeksi koulutukseksi.
Kissa voi oppia muitakin juttuja kuin vaan hiekkalaatikolla käymisen :) Mun kissa avaa ovia, vetolaatikoita ja kaappeja...pentuna yritti opetella valojen sammuttamista mutta sen sain onneks kitkettyä hyvin äkkiä pois.

Sulla on väärät ajatukset kissojen älykkyydestä, niitä ei vaan kiinnosta omistajien mielistely tai ylipäätään kenenkään mielistelyt. Minkä ne luonnolleen mahtaa:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Olipa ihanat löylyt, makasin vaan selälläni ylimmällä lauteella ja testasin miten pitkälle pystyn kurkottelemaan jaloilla (kattoa vasten steppaillen) silleen että selkä venyi ja hartiat painui kivasti laudetta vasten...tein tuota siitäkin syystä etten nukahtais.:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä