The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..mä voisin vaikka nythetijustiinsa ottaa sen lämmittävän takkatulen ja taljan ja kermavaahtokaakaon- jonkun muun vatkaamana(y)- ja oleilun:barefoot:...

Koska mä oon syväjäässä:notworthy:.
Nessu ottaa nassusesta kohta ritolat ja sormet ja varpaat on ihan kalikat. Ja pakarat ja reidet ihan melkein hileiset ja ihan liiaksi mennään pitkillä valoilla:oops:...jos ymmärtät mitä tarkoitan:notworthy:...

Villatakkia ja - sukkia vaan kehiin kuorruttamaan tätä toopea:barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
..mä voisin vaikka nythetijustiinsa ottaa sen lämmittävän takkatulen ja taljan ja kermavaahtokaakaon- jonkun muun vatkaamana(y)- ja oleilun:barefoot:...

Koska mä oon syväjäässä:notworthy:.
Nessu ottaa nassusesta kohta ritolat ja sormet ja varpaat on ihan kalikat. Ja pakarat ja reidet ihan melkein hileiset ja ihan liiaksi mennään pitkillä valoilla:oops:...jos ymmärtät mitä tarkoitan:notworthy:...

Villatakkia ja - sukkia vaan kehiin kuorruttamaan tätä toopea:barefoot:
mä ottasin takkatulen ja hieronnat ym hienoudet mutta kaakao sais aikaan pahanolon vaikka mausta tykkäänki....niin joo, viltti olis kova sana:love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Softy
Ole iliman sitte:cautious:...kaakaota siis. Saahan sen vaihdettua kahviinkin :)

Ja mun mielestä viltti puolestaan on pehmee sana:unsure::barefoot:...mutta nyt on maanantai joten mä en tiiä mistään mitn:notworthy:
no huopa sitte tai joku ihana lampaantalja takkatulen eessä...siinä sitten kellis itekkin tulen loimun lämmöstä nautiskellen ja välillä tehden kunnon kissavenytyksiä:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Dodih, mä lähdenkin etsimään ja varustautumaan metritolkkujen selityksien ymmärryksellä, sopivilla huokauksilla ja silmien pyörittelyillä sekä sydämen muljahduksilla ja huolikertoimilla ja kylläkyllä ja kyllä sillä lässynlää rakkaudellakin...sujuu taas tämä äitinä oleminen mutta harjoitteluahan tämä on...


Ja. Päivän kova sana on:
Tutkapanta



Se J- hemmo saa hommata semmosen. Oikeestaan monta.:barefoot:

Pidä mukavaa lämpimän lempeetä iltaa:)
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Ai nii. Taloyhtiön julkisivuremppa edistyy.

Kerroinko jo, että tossa taannoin ikkunanpokat käytiin maalaamassa ulkoapäin? Ja ne totisesti maalattiin ulkoapäin. Nythän niitä ei ole mitään mahdollisuutta saada auki ilman mattoveistä. Ja että puoli tuntia sen jälkeen kun pensselinsutija poistui parvekkeelta siihen märän maalatun pinnan viereen tuli toinen mies poraamaan rappausverkkoa kiinni. Että hyvin menee mutta menköön ja työjärjestys on kunnossa.

Tänään sit parvekekaiteen metalliosat käytiin maalaamassa. Ja nimenomaan ulkoapäin! Jos rautaosassa on ruostevaurioita niin kyllä niitä on kauttaaltaan eikä hirveesti auta jos vain julkisivupintaa pyyhkäistään rätillä ja vedetään maali ruosteen päälle? Ja jos tosiaan on sovittu, että vain ulkopinnat käsitellään niin miksi parvekkeeni sisäpuoliset ovat täynnä pensselitöhryjä ja maalivalumia?

Missä ovat ne rakennusmiehet joita oli kun mä olin nuori? Jotka tekivät sellaista jälkeä, että sitä kehtasi esitellä vaikka vaimon äidille. Rakentaminen ei ole edes halventunut yhtään vaikka osaajat on korvattu toistaitoisilla hanslankareilla.
 
Ai nii. Partsini ulkopuolella näyttää lojuvan tonnin hintainen työkalu + teräsarja. Tohon telineelle pääsee kuka tahansa joten pitäiskö mun käydä korjaamassa se parempaan talteen? Että ei katoa? :whistle:

Kukaan ammattilainen ei jätä työkaluja lojumaan. Luulis firmaakin kiinnostavan, että työkalut ja hanskat tippuu käsistä kuin kakka koiran takapuolesta kun kello tulee viistoist yli kolme.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä