The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Turhake vai hyödyllinen :unsure:
GUM HaliControl Kielenpuhdistin - Apteekkituotteet.fi verkkoapteekki
Gum HaliControl kielenpuhdistimessa on kaksi harja- ja toisella puolella kaksi kaavinriviä optimaalista puhdistamista varten. Puhdistin poistaa plakin ja bakteerit kielestä hengityksen raikastamiseksi.

Puhdistimen kaksi hammastettua kaavinriviä poistavat hellävaraisesti plakin ja puhdistavat kielen pinnan ja kaksi riviä harjaspäällä pääsevät kielen pikkupoimujen sisälle poistamaan plakkibakteereita. Puhdistimen kapeapäinen rakenne minimoi nielurefleksin.
 
vierailija
Nyt on jo ihan hyvä mieli taas tai noa oikeastaan aivan loistava, olen parantunut, tätä on syytä juhlia :cool:
Hymiöissä ois kyllä parantamisen varaa :unsure:
Tää on kiva :) ja tää :p¤
Nyt on jo ihan hyvä mieli taas tai noa oikeastaan aivan loistava, olen parantunut, tätä on syytä juhlia :cool:
Hymiöissä ois kyllä parantamisen varaa :unsure:
Tää on kiva :) ja tää :p¤
Tuollaisia :)
 
vierailija
Kävitkö mukautetun?
Taas joku muu sotkee itsensä näihin asioihin, en siis minä.
Mikä sellainen lienee, mutta laitan tähän, jos jollakin sattuu olemaan nikkeliallergia, ei margariini tosiaan voi olla sopivaa vatsalle. Linkit olen lisännyt kauan sitten ja omat kommentit myös silloin sulkumerkkeihin:

"seuraavissa ruoka-aineissa saattaa olla runsaasti nikkeliä:

kokojyvävilja:
  • kaurahiutaleet (ei siis edes luomukauranleseet, jos ei halua näppyjä...)
  • kauramurot
  • hirssi
  • talkkuna
  • tattari
  • vehnäleseet (luomuvehnä ok, mutta hieno speltti parempi valinta, ilman leseitä)
palkokasvit:

  • herneet
  • idut
  • kaakao
  • lakritsa
  • maapähkinä
  • pavut
hiivatuoteet (- myös hiivauutteet)

  • leivinhiiva
  • hivenainepuriste
  • oluthiiva
  • rehuhiiva
  • salaatit (onneksi tavallinen kaaliraaste ja hapankaali sopii)
  • pinaatti (nokkospuristeet -ja jauhe sopii hyvin - siitä saa hyvää rautaa)
  • "Aktivoitua nikkeliä" suluissa - ei sovi margariinit eikä ksylitoli... ym? Nikkelijäämiä niissä! Voista ei koskaan ole tullut mitään vaivaa... Mutta miksi kaupoista ei saa ostaa luomuvoita?
  • Nikkeli katalysaattorina valmistuksessa: "..sokerialkoholeja valmistetaan luontaisista sokereista pelkistämällä vetykaasulla korkeassa paineessa käyttäen NIKKELIÄ katalysaattorina.
  • sorbitoli - myös apteekkituotteissa tavallinen
  • mannitoli
  • ksylitoli
  • isomalti
  • laktitoli
  • maltitoli
 
vierailija
Aina yllätyn siitä, että kun hyvät tavat ja kaunis käytös eivät maksa yhtään mitään niin siltikään sinä ja kaltaisesi eivät niitä hanki.
Milloin sinä olet ajatellut hankkia sellaiset? Ei pitäisi ainakaan rahasta olla kiinni.
Ohhoh! oko aakoo joku miljonääri?
Itse en siihen usko koska olisi jo juonut itsensä hengiltä muutama vuosi sitten jo. Mut jos onkin?
Palstamammoille kisa että kuka saa Asiankannattajan eka kihloihin!
Fyffee tiedossa! Huom! Kaikki WT - yh mammat! Äkkirikastumisen paikka!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä