The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Hissukseen sitte :unsure:
Kolmostiellä Lempäälän kohdalla on sattunut kahdeksan ajoneuvon ketjukolari, kerrotaan Pirkanmaan pelastuslaitokselta.
Kaksi ihmistä on viety sairaalaan, mutta tiettävästi heidän vammansa eivät ole vakavia.

Turma sai päivystävän palomestarin mukaan alkunsa, kun etelän suuntaan ajanut henkilöauto alkoi heittelehtiä ohitustilanteessa ja törmäsi muihin autoihin.

Liikenne etelän suuntaan on ruuhkautunut pahoin raivaustöiden takia. Tien pinta oli aamulla erittäin liukas.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Softy
Hissukseen sitte :unsure:
Kolmostiellä Lempäälän kohdalla on sattunut kahdeksan ajoneuvon ketjukolari, kerrotaan Pirkanmaan pelastuslaitokselta.
Kaksi ihmistä on viety sairaalaan, mutta tiettävästi heidän vammansa eivät ole vakavia.

Turma sai päivystävän palomestarin mukaan alkunsa, kun etelän suuntaan ajanut henkilöauto alkoi heittelehtiä ohitustilanteessa ja törmäsi muihin autoihin.

Liikenne etelän suuntaan on ruuhkautunut pahoin raivaustöiden takia. Tien pinta oli aamulla erittäin liukas.
Auts, mulla on tuttuja siellä päin. Mä en liiku täältä mihkään. Eikä ole edes autoa.
 
Mullapa on alla eilen ostetut kesärenkaat. Odottelen silti tovin että nousee kunnolla plussalle. Samantien voisi ehkä käydä hakemassa talvitassut toiseen autoon niin sit on valita ajopeli kelin mukaan.
Silloin, kun oli oma auto ja vain itse sillä ajelin, niin hoidin auton tosi hyvin. Huollot, pesut, kannoin renkaat varastosta ja vein vaihdettavaksi jne. Nykyinen auto oikeastaan melkein aina miehellä käytössä, joten en jaksa nähdä vaivaa. Oletan, että mies hoitaisi.
Toivottavasti vaihdattaa renkaat nyt lähiaikoina.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä