The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ennen oli unet märkiä ja pierut kuivia, nykyään päinvastoin?
OT, mut olen sulle anteeksipyynnön velkaa, vaikka mun mielestä ihmisten täytyisi elää niin, ettei koskaan tarvitse pyytää anteeksi(y)
"Love means never having to say: I`m sorry":cool:
Se oli tuossa elokuvassa, kun olin vielä lapsi. En tiennyt, että se tarkoittaa sukupolvien välistä asiaa. Miten olisin voinutkaan niin nuorena tietääo_O
Ja että katsoin aivan liian nuorena elokuvan "Whatever happened to babyJane". Se on yhä yhtä järkyttävä.:ninja:
 
Itselläkin aika kohtuullisen huono olo ollut. En ole imuroinut, rikkaimurilla otin suurimmat roskat pois. Pesty pyykki roikkuu telineillä. Keittiö on kaatis, just meni koneellinen pyörimään. Plääh. Viikonloppu menty sieltä missä aita on matalin. Ja huomenna töihin, levänneenä ja virkeänä o_O
 
vierailija
Itselläkin aika kohtuullisen huono olo ollut. En ole imuroinut, rikkaimurilla otin suurimmat roskat pois. Pesty pyykki roikkuu telineillä. Keittiö on kaatis, just meni koneellinen pyörimään. Plääh. Viikonloppu menty sieltä missä aita on matalin. Ja huomenna töihin, levänneenä ja virkeänä o_O
Ei se sinusta yhtään parempaa ihmistä ja äitiä tee vaikka kuinka siivoisit ja puunaisit paikkoja.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä