The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kun mä en avaa sun linkkejä, en vaikka kuinka tyrkytät niin antasit vaan olla....ja ethän sä tietenkään anna.:eek:
Niin. Ikäni muistan, et teet ihmisistä jauhelihaa. Eikai sellainen ihan huviksi karkaa näppäimistöltä? Poistanut tietysti sen, mut tässä Softylle - eiku Boobabelle...eiku unohtu se nimi taas, et kannattaa loettaa tupakointi ainakin:
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/elakejarjestelman-uusi-pommi-monia-patkatoita-tekevia-odottaa-elakelaiskoyhyys-koska-elaketta-ei-kerry-riittavasti/787360/
 
Huh! Jouduin työasioissa Loimaalle. (n)

Ja Loimaan Cittarissa totesin, etteivät ne ainakaan luomu-ruokaa arvosta. Onneksi nyt kotona. :) Pian pitäisi lenkille ja sit sauna ja loppuilta jotain, ehkä siltaa, tuijotellen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päivää :)
Töissä oltu.

Kiva yö/ aamu oli kun sokrut ja leposyke ylhäällä. :unsure:
Mukavaa alkavaa viikkoa.
 
vierailija
Huh! Jouduin työasioissa Loimaalle. (n)

Ja Loimaan Cittarissa totesin, etteivät ne ainakaan luomu-ruokaa arvosta. Onneksi nyt kotona. :) Pian pitäisi lenkille ja sit sauna ja loppuilta jotain, ehkä siltaa, tuijotellen.
En käy ollenkaan marketeissa, niin en tiedä, mut lähikaupoissa saattaa olla. Reissuissa onnistuu monesti ostamaan puoleen hintaan kaikki luomulihat, kun vitsii vähän jaloitella. Joulilaan hommia semmonen, sanon aina - ja siksi köpöttelen hakemaan, mut enpä osta tilalle muuta jos ei oo:giggle:
 
vierailija
Tulipa hyvää.
Vatkattua vaniljakastiketta & kookosmaidon kiinteä osa,sekaan sitruunatahnaa.
Lasin pohjalle itsetehtyä omenahilloa,päälle tuota seosta ja koristeeksi päälle vielä hilloa ja sitsuunatahnaa ja paahdettuja siemeniä vähän.
Teitkö itse vaniljakastikkeen?
Omenahillo on kai sokeritonta? Mitäs toi sitruunatahna on?
Kookosmaidoissa on karrageenia, mut mistä olet löytänyt sellaista, missä ei ole?
 
vierailija
En tehny ite. Omenahillossa oli hillosokeria. Sitruunatahna oli valmista.
Kookosmaidossa ei tainu olla karrageenia
No voi sentään: hillosokerissa... oliko karrageenia? On ollut ainakin ja siksi ei voi kaikkia kakkuja syödä. Mulla ei ole sokeritautia, mut tiedän kyllä niitä joilla on. Sitruunatahnasta en ole kuullutkaan, mut varmaan toi yhdistelmä maistui ihanalle. Voisiko sitä vähän muunnella? Vaniljakastike on halpa ja helppo tehdä itsekin, ilman sokeriakin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä