The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää käyn ihan yksinäni kaupassa ja vaimon kanssa vain, jos on pakko. Vaikka olenkin itse rauhallisuus, niin pinna kestä ihmetellä juustohyllyä yli puolta tuntia.
Mun oli pakko kasvaa ihmisenä kun mun selkä oli isosti rikki viime syksynä. Ukkokullan piti hoitaa ihan kaikki kun en pystynyt kumartumaan edes kissaa ruokkimaan. Ensin kiristelin hampaita kun imurointi ei ollut riittävän huolellista, astiat oli väärissä paikoissa ja kaupasta tuli ihan vääriä tuotteita. Sitten yritin ajatella että se sentään tekee parhaansa ja ehkä mun tapa ei ole ainoa oikea.
 
Mun oli pakko kasvaa ihmisenä kun mun selkä oli isosti rikki viime syksynä. Ukkokullan piti hoitaa ihan kaikki kun en pystynyt kumartumaan edes kissaa ruokkimaan. Ensin kiristelin hampaita kun imurointi ei ollut riittävän huolellista, astiat oli väärissä paikoissa ja kaupasta tuli ihan vääriä tuotteita. Sitten yritin ajatella että se sentään tekee parhaansa ja ehkä mun tapa ei ole ainoa oikea.
Pääasia, että mies yrittää parhaansa. Miehen koulutus on vaimon elinikäinen tehtävä.
 
Mikä tuuli!

Mun ostoskärryt karkasivat Prisman pihalla. Siellä sit hetken ihmettelin että kuka vittu pölli mun sapuskat kunnes oivalsin. :oops:
Mullakin oli ihan eri kampaus kotiin tullessa tänään kuin asioille lähtiessa, enkä varmasti tarkoituksella muuttanut lookiani niin, että takaisin tullessa vasenpuoli hiuksista oli sekaisin kuin seinäkello ja oikea puoli sotkuisena kihararullana olkapäällä.:alien:
 
kaupasta haetaan nopeasti se mitä ollaan hakemassa ja poistutaan viipymättä sen jälkeen kun ostokset on maksettu. :cautious:
Kyllä juuri näin, mieluummin vielä nopeinta reittiä hyllyjen väleistä ja ihmismassoja vältellen.
Tosin mä saatan erittäin helposti eksyä tai törmätä johonkin...:cautious:

PS Kenkäkaupat on poikkeus.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Mää käyn ihan yksinäni kaupassa ja vaimon kanssa vain, jos on pakko. Vaikka olenkin itse rauhallisuus, niin pinna kestä ihmetellä juustohyllyä yli puolta tuntia.
Kyl vaimon kanssa voi ruokakauppaan mennä.
Mut jos samalla reissulla pitää "piipahtaa" vaatekaupassa niin miehen on paras antaa auton avaimet vaimolle ja sanoa, että sinä ajat kotiin. Ja lähteä baariin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä