The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28963827:
Masa oli kolkannut eilen Tinkuliinin ennen kyöpeliä. Toivottavasti vain ei liian rajusti kun ei ole Tinkua tälle päivälle vielä näkynyt.
NukkuMasa kolkkaamisineen noudattaa itte tietämäänsä marssijärjestystä.

Ensin muut, sitten Tinkuliini, sieltä vieraalle yökyöpelille, sit vielä jaksaa Mythagolle ja yön hommat olikin siinä. Saisko häneltä jotenkin varattua aikoja?
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28963907:
Niin käy. Itsekkin sieltä palasin tänään tavallista aikaisemmin. Nyt voisikin siirtyä tekemään vielä kouluhommia kun kyöpeli on niin hullu, että töiden lisäksi on vielä keksinyt itsensä koulunpenkille ängetä. Siksi useimmiten ehdin vasta yöaikaan tänne pörräilemään.
Mää sanoin itteni irti tässä joku viikko takaperin, kun yyhoona oli vähän hankalampi yhdistellä opiskelua ja duunia. Tai lähihuoltajana, mutta eniveis, vaikeaksi meni.
 
vieras yökyöpeli
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
kahvikirahvi
Mää taidan kokeilla taitojani mitenkä onnistuis lapsuudenherkkuni vispipuuro. Saa pikkupuolikas toimia koemaistajana, jos se ei kuole niin ehkä mäkin uskallan sit maistaa :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28963995:
Pp onkin vielä pieni ja ehdoton prioriteetti ykkönen. Muut asiat perässä. Töitä ehdit kyllä tehdä vuosikymmeniä.
Sitä määkin oon järkeilly. Ja rehellisesti sanottuna on paljon mukavampaa tulla koulun jälkeen ipanan kanssa kotiin ja viettää rauhaisa ilta, eikä tartte miettiä ehtiikö mp tulla töistä ennen kun mun pitää olla töissä, tartteeko hälyttää lapsenvahtia ja jos tarvii, niin kuka ehtii.

Tää on ihan kiva elämänvaihe kun on pelkkä koulu ja laps, kiireetön.
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28963907:
...ehdin vasta yöaikaan tänne pörräilemään.
Ainii. Nyt kun me kerran ollaan kihloissa, niin tuosta "pörräämisestä" tuli mieleen semmoinen asia, et milloin mielesi tekee lähteä pörräilemaan, niin et kysy lupaa, vaan sinä ilmoitat. Niin teen minäkin. Tässä asiassa olen tasa- arvon kannattaja.

Ex- rouvassani ny ei hirveesti vikoja ole, mutta milloin muksut olivat pieniä, niin hän monta kertaa jätti kysymättä lupaa, jota ei olisi tarvinnut. Ei vaan mennyt, eikä sanonut minulle mitään.

Maailmassa on ihan liikaa semmoisia suhteita, joissa toinen tahtoo toisen tahdon omaan taskuunsa. Mut ei ne ole suhteita, vaan vankiloita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28963986:
Ensi yönä täytyy ottaa Masa puhutteluun. Ei tämä vetele, että jättää sut välistä.
Tänks. Mut asia korjaantunee ihan luonnostaan sitä mukaa kun suhteemme etenee. Masa kalauttanee kaksi tainnoksiin siinä missä yhdenkin, jos kalautettavat vain ovat suurinpiirtein samalla hehtaarilla. :whistle:
 
Sitä määkin oon järkeilly. Ja rehellisesti sanottuna on paljon mukavampaa tulla koulun jälkeen ipanan kanssa kotiin ja viettää rauhaisa ilta, eikä tartte miettiä ehtiikö mp tulla töistä ennen kun mun pitää olla töissä, tartteeko hälyttää lapsenvahtia ja jos tarvii, niin kuka ehtii.

Tää on ihan kiva elämänvaihe kun on pelkkä koulu ja laps, kiireetön.
Ei toi me ihan noin.

Ihmisellä on kaksi merkittävää elintä. Toinen on järki ja toinen on sydän. Sydämellä on monissa asioissa ehdoton veto- oikeus järjen ääneen nähden.

Meikäläisen elämä on nykyisin hirveen helppoa. Tarttee vain muistaa maksaa vuokra, sähkö ja puhelin. Muistaessaan sit tiskaa astiat ja siivoaa kylppärin. Helppoa, mut ei kivaa.

Entisessä elämässäni taas ei hirveesti helpoiksi kutsuttuja päiviä ollut. Noin neljännesvuosisata. Ainuttakaan päivää en vaihtaisi pois.

Näis nykyisissä eromiehen päivissä taas kahteen vuoteen ei o tullut vastaan päivää, jota viittis muistella jälkikäteen.
 
vieras yökyöpeli
Tänks. Mut asia korjaantunee ihan luonnostaan sitä mukaa kun suhteemme etenee. Masa kalauttanee kaksi tainnoksiin siinä missä yhdenkin, jos kalautettavat vain ovat suurinpiirtein samalla hehtaarilla. :whistle:
Sie kirjoitit miun ajatukset :rolleyes:

Ja en mie oo niinku oikeesti nyt täällä.... :whistle: kyllä miulla tuossa toisella koneella on ne koulujutut koko ajan työnalla.
 
vieras yökyöpeli
Ainii. Nyt kun me kerran ollaan kihloissa, niin tuosta "pörräämisestä" tuli mieleen semmoinen asia, et milloin mielesi tekee lähteä pörräilemaan, niin et kysy lupaa, vaan sinä ilmoitat. Niin teen minäkin. Tässä asiassa olen tasa- arvon kannattaja.

Ex- rouvassani ny ei hirveesti vikoja ole, mutta milloin muksut olivat pieniä, niin hän monta kertaa jätti kysymättä lupaa, jota ei olisi tarvinnut. Ei vaan mennyt, eikä sanonut minulle mitään.

Maailmassa on ihan liikaa semmoisia suhteita, joissa toinen tahtoo toisen tahdon omaan taskuunsa. Mut ei ne ole suhteita, vaan vankiloita.
Ilmoitan täten, että minulla on suunnitteilla muutama pörräily tyttöjen kanssa :D Toinen syksyn aikana ja toinen joulun alla, mikä liittyy tähän koulun kanssa ahertamiseen.

Ilmoitus menettely sopii siis vallan hyvin. Toivottavaa, että ilmoitus sisältää alku- ja loppuajan noin suurin piirtein.

Toinen iso kysymys onkin, että onko käsitys pörräilystä saman suuntainen. Joku pörräilee lähes joka viikonloppu, joku muutaman kerran vuodessa ja kolmas kenties jotain siltä väliltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28964254:
Ilmoitan täten, että minulla on suunnitteilla muutama pörräily tyttöjen kanssa :D Toinen syksyn aikana ja toinen joulun alla, mikä liittyy tähän koulun kanssa ahertamiseen.

Ilmoitus menettely sopii siis vallan hyvin. Toivottavaa, että ilmoitus sisältää alku- ja loppuajan noin suurin piirtein.

Toinen iso kysymys onkin, että onko käsitys pörräilystä saman suuntainen. Joku pörräilee lähes joka viikonloppu, joku muutaman kerran vuodessa ja kolmas kenties jotain siltä väliltä.
Ilmoitusmenettely on ihan toimiva juttu. Toki ennalta kandee tarkistaa, et kyseisenä pörräyspäivänä ei ole kutakuinkin yhteistä menoa tai muutoin sovittua juttua.

En millään voi tietää onko käsityksemme "pörräämisestä" samankaltainen.

Mut mä olisin jokseenkin jokaisen soittokeikkani joutunut jättämään väliin, jos ex- rouva olis edes tiennyt mitä kaikkea matkaan mahtuu. Mut minä palasin aina kotiin kilttinä ja viattomana, tosin väsyneenä suurinpiirtein aamulehden aikoihin.

Kerran vuoteen on tapana käydä vanhojen koulukavereiden kans viettämässä ilta/yö saunomisen/pelaamisen/ryyppäämisen merkeissä, eikä välttämättä tuossa järjestyksessä. Paikalla ei ole naarasotuksia, joten mikään kovin tuhmanteko ei ole edes teoriassa mahdollista, mikäli minä ja joku kavereista ei yllättäen yhtaikaa päätä muuttaa sukupuolista suuntautumistaan.

Nykyisellään käyn toisinaan baarissa. Shakinpeluuta ei vissiin kovin suureksi synniksi lasketa?

Mut asia jota itse asiassa kysyit liittyy pettämiseen?

Se on asia, jota en suvaitse. En itseltäni, enkä puolisoltani. Anteeksi voin antaa, mutta en asiaa hyväksy.
 
kahvikirahvi
Yök, pitäis varoa noiden netistä kopioitujen ohjeiden kanssa. Kuka pistää vispipuuroon desin sokeria??? Hyi stna. Ens kerralla pistän puolet vähemmän. Muuten oli ihan kohtuullista ensikertalaiseksi puuroksi. Taidan tehdä huomenna toisen satsin josko saisin sitä modifioitua paremmaksi ja vähemmän makeaksi.

Jälkeläinen meni nukkumaan, en uskokaan miten mahtava tuuri mulla on käyny kun oon noin huipun lapsen saanu :heart:

Huomen muuten odottaa autokoulun syventävä vaihe.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä