The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mullapas onkin ollu tänään erittäin kiva päivä! menen nukkumaan hyvillä mielin sitten kun tästä joudan.


sitä tässä vaan ihmettelen kun olen päivän pois niin kyllä nyt on sivuja tullu lisää....epäilyttävää:vampire: (<- saako tota muut ees käyttää kun TeeBee)
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Kuuluupi oikeestaan hyvää:) ja tänään oli kiva päivä kun sain kuulla jotain mitä en uskonut kuulevani ja se sai erittäin hyvälle mielelle.
Nonni, kiva juttu :) Vaihdellaan yyveitä taas joku kerta, nyt painun kattomaan jakson Addam's familya ennen kuin käyn nukkumaan. Huomenna reippaana sit ajelen autokouluhommiin.

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille :kiss:
 
kahvikirahvi
Hyvä. :) Itselläkin tuo tavoitteena, kun vähän elämäntilanne tästä tasoittuu.
Ja hei, ilman korvaushoitoa. Nyt viimesimpänä viikkona on kyllä tehny mieli useammankin kerran, mutta eipä kuitenkaan oo ollu ylitsepääsemätöntä kiusausta.

Kyllä se siitä helpottaa, kannattaa alottaa (siis lopettaa) vähentämisellä. Ite olin varmaan kuukauden ostamatta röökiä itelleni, mut saatoin silti polttaa pummilla tupakan tai pari sillon tällön. Oli sit helppo lopettaa kokonaan kun oli tottunu jo vähälle tupakoinnille.
 
Ja hei, ilman korvaushoitoa. Nyt viimesimpänä viikkona on kyllä tehny mieli useammankin kerran, mutta eipä kuitenkaan oo ollu ylitsepääsemätöntä kiusausta.

Kyllä se siitä helpottaa, kannattaa alottaa (siis lopettaa) vähentämisellä. Ite olin varmaan kuukauden ostamatta röökiä itelleni, mut saatoin silti polttaa pummilla tupakan tai pari sillon tällön. Oli sit helppo lopettaa kokonaan kun oli tottunu jo vähälle tupakoinnille.
Ootko ikinä polttanut paljoa ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28965376:
Jaahas... Tähän aika kysymykseen siis jäätiin :). Mutta nyt taitaa olla niin, että tällä kertaa kyöpelöin täällä ihan itsekseen. Liekkö Masa pyyhkäisi vallan mun ohi :O
Ei sitä oo näkyny täälläkään. Ettei vaan ois asiamies ja masa pitämässä poikien välistä ystävyyttä :rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä