The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Eipä tässä kovin ahkerasti oo joutanu palstailemaan. Kiiretyä pitää ja tekemistä piisaa mutta honey, i'm home.
Lähettäisköhän ämpäri lapsen ja mun kamppeet tänne jos jäisin saman tein asumaan?

Mut HY, väsynyt ja flunssainen mutta onnellinen kirahvi kuittaa.
 
IhQ
Huomenta!

Voihan kele ja tana..aamulla heräsin vähän ennen klo 7 siihen kun naapurin lapsi soittaa meijän ovikelloa. Esikoinen meni avaamaan, kun oli jo hereillä kattomassa telkkaa..oli sanonu että täällä nukutaan vielä, ei olla tulossa ulos.
Ehdin vissiin nukahtaa kun ovikello soi uudestaan, sama pentu.
Tää toistui vielä kerran niin päätin nousta ylös ja ovikello on soinu sen jälkeen vielä kahdesti.
Miestä tuo ei liikuttanu millään tavalla, kuorsaa tuolla edelleen :kieh: ärsyttävän hyvät unenlahjat.

Jos tuo sama homma vielä jatkuu niin pitää sanoa ko.lapsen äidille..omille kun oon sanonut että lomalla saa nukkua niin pitkään ku haluaa ja vaikka oliskin jo kuudelta hereillä niin kavereita pyydetään ulos vasta aikasintaan ysin maissa.
 
Huomenta! Huonosti nukuttu yö takana täälläkin, lähinnä pienempi valvotti. Piti olla mörönkarkottajana vessareissulla ja sitten pelotti x kertaa. Kumma miten hyvin kuitenkin nukahtaa, kun ensin mut herättää peittelemään.
 
Huomenta!

Voihan kele ja tana..aamulla heräsin vähän ennen klo 7 siihen kun naapurin lapsi soittaa meijän ovikelloa. Esikoinen meni avaamaan, kun oli jo hereillä kattomassa telkkaa..oli sanonu että täällä nukutaan vielä, ei olla tulossa ulos.
Ehdin vissiin nukahtaa kun ovikello soi uudestaan, sama pentu.
Tää toistui vielä kerran niin päätin nousta ylös ja ovikello on soinu sen jälkeen vielä kahdesti.
Miestä tuo ei liikuttanu millään tavalla, kuorsaa tuolla edelleen :kieh: ärsyttävän hyvät unenlahjat.

Jos tuo sama homma vielä jatkuu niin pitää sanoa ko.lapsen äidille..omille kun oon sanonut että lomalla saa nukkua niin pitkään ku haluaa ja vaikka oliskin jo kuudelta hereillä niin kavereita pyydetään ulos vasta aikasintaan ysin maissa.
Kiva lauantai aamun alotus :O
Mä arvostan unta niin korkeelle, että oisin ollut siitä ekasta rimpautuksesta kun hurrikaani ovella huutamassa että mitä asiaa VOI olla tähän aikaan aamusta :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä