The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mä en oo oikeen koskaan jaksanut noita kokoomisjuttuja,ei oo tarvinnu joten sit kun tarvii niin oon vähän käsi :ashamed: ja laiska.
No, jotkut voi olla aikas veemäisiä koottavia.

Kasattavien ehdottomasti koskaan paras tapaamani yksilö oli yks kirppikseltä hankittu kolmeovinen vaatekaappi ikää vissiin 100v. Ehtaa puusepäntyötä liitoksineen. Varmistuksena puoltusinaa jemmattua siipimutteria. Purku/kasaus vajaa vartti ilman työkaluja tai ohjeita.

Tykkäsin.
 
No, jotkut voi olla aikas veemäisiä koottavia.

Kasattavien ehdottomasti koskaan paras tapaamani yksilö oli yks kirppikseltä hankittu kolmeovinen vaatekaappi ikää vissiin 100v. Ehtaa puusepäntyötä liitoksineen. Varmistuksena puoltusinaa jemmattua siipimutteria. Purku/kasaus vajaa vartti ilman työkaluja tai ohjeita.

Tykkäsin.
Mie tykkään vanhasta kiinalaisesta puun käsittelytaidosta. Miulla on sellainen iso yli 100 vuotta kaappi. Siinä ei ole yhtään ruuvia tai mutteria.
 
mäh kun on tylsää eikä nukutakaan kun päivällä vedin ne päikyt. pitäisköhän mun muka vähän alotella yrittää tota kasaamista....laatikoista kenties niin olisivat sit edes osin kasattu...mut sit kokoon ne kuitenkin päin peetä ja siinä sitä sitten ollaan.
 
mäh kun on tylsää eikä nukutakaan kun päivällä vedin ne päikyt. pitäisköhän mun muka vähän alotella yrittää tota kasaamista....laatikoista kenties niin olisivat sit edes osin kasattu...mut sit kokoon ne kuitenkin päin peetä ja siinä sitä sitten ollaan.
Anna olla jos epäilyttää tuleeko kasattua oikein. Keskityt palstailuun :D,
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30003193:
Anna olla jos epäilyttää tuleeko kasattua oikein. Keskityt palstailuun :D,
mää luulen et kasaaja varmaan peruu vielä koko jutun tai kääntyy ovelta kun näkee mitä pitäs tehdä:D
täytyy sit vaan esitää enempi tyhmää etten mä mitään tajua tollasista:whistle:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä