The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mut heeeeeeiiiiii!!! Mä pääsen joulukuussa töihin osastolle jonne oon aaaaaina halunnut! Wuhuuuu! Ja ne jopa tietää että odotan, kun vasta olin siellä potilaana :D mut jeeeeeeee! Vähän oon hyvä ku ne muistaa mut opiskeluajoilta! Vähän oon hyvä ku ne ottaa vaika maha pystyssä! Sinne on muitakin hakijoita, mut mä oon vaan hyvä! Minä!!!!!! :D
Onnea ihanasta työpaikasta :hug: :flower:
 
Mut heeeeeeiiiiii!!! Mä pääsen joulukuussa töihin osastolle jonne oon aaaaaina halunnut! Wuhuuuu! Ja ne jopa tietää että odotan, kun vasta olin siellä potilaana :D mut jeeeeeeee! Vähän oon hyvä ku ne muistaa mut opiskeluajoilta! Vähän oon hyvä ku ne ottaa vaika maha pystyssä! Sinne on muitakin hakijoita, mut mä oon vaan hyvä! Minä!!!!!! :D
Ihanaa! Kovasti onnea. :flower:
 
Jaahas, pitää lähteä tienaamaan veroeuroja. Huomenna onkin tämän illan päätteeksi aamuvuoro, joten ei nähdä nyt pitkään aikaan. :'( koittakaa pärjätä, vaikka tiedän että se on vaikeaa ilman minua :kiss:
 
Mut heeeeeeiiiiii!!! Mä pääsen joulukuussa töihin osastolle jonne oon aaaaaina halunnut! Wuhuuuu! Ja ne jopa tietää että odotan, kun vasta olin siellä potilaana :D mut jeeeeeeee! Vähän oon hyvä ku ne muistaa mut opiskeluajoilta! Vähän oon hyvä ku ne ottaa vaika maha pystyssä! Sinne on muitakin hakijoita, mut mä oon vaan hyvä! Minä!!!!!! :D
Onnea! :flower:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä